  • Data: 2015-07-03 11:52:18
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-02 o 14:39, Big Jack pisze:

    >W większości snoby, w mniejszości potrzebujący tego profesjonaliści.
    >Nie
    >zmienia to faktu, że aktualnie telefony robią zdjęcia takiej jakości,
    >jak kilka lat temu aparaty dla snobów.

    Lepsze, niz drogie lustrzanki sprzed kilku lat ?
    Troche bym polemizowal.

    Poza tym - snoby dawno sobie kupily nowe, lepsze lustrzanki ... bo ze
    starych nie byli calkiem zadowoleni ?

    >Kowalski dostaje więcej niż potrzebuje.

    Tez bym troche polemizowal.
    Mimo duzej ilosc Mpx, jakosc zdjec z komorki troche ustepuje nawet
    zdjeciom z taniego kompakta. Tzn kompakta co najmniej sredniej klasy

    >Mimo wszystko nieprawdą jest, że to, co robi teraz smartfon, robi
    >źle.
    >Poziom jest aż nadto dla Kowalskiego, można powiedzieć, że jest to
    >poziom "pro" sprzed kilku lat.

    No ... tez by mozna polemizowac. W zaleznosci od dziedziny.
    Foto przedyskutowalizmy, audio ... mp3 w porownaniu z discmanem to nie
    calkiem to.
    Ale przeciez nie musi byc MP3, teraz na byle karcie zmiesci sie wiele
    CD bez kompresji. A i baterie chyba podobnie starczaja.
    Turystycznego odbiornika GPS srednio zastapi, wlasnie z powodu
    baterii, ale tez i oprogramowania.
    Nawigacji samochodowej ... tu juz sie chyba zblizyl, a nawet
    przewyzszyl.
    Kindla w sloncu nie zastapi, ale Kindle na glos ksiazek chyba jeszcze
    nie czyta ..

    Tak czy inaczej - czy ktos chce chodzic obwieszony elektronika ?
    Choc przez te telefony teraz torba chodze pelna akcesoriow. ladowarki,
    kabelki, baterie ...

    J.