  • 1. Data: 2015-07-01 15:57:40
    Temat: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: s...@g...com

    Witam
    Ostatnio wszedłem na jakiś sklep z komórkami.
    Widze mają katalog popularne i tam 6310.
    Pomyślałem, stare dane :)
    Ale wchodzę na allegro i może nie idzie tego tysiące ale sprzedaż jest.

    Pytanie moje kto to kupuje?
    I po co ?
    Rozumiem 3310 mała długo trzyma ale taką cegłe?

  • 2. Data: 2015-07-01 16:53:37
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
[...]

    Tania, dobra, bateria długo trzyma, niezawodna do telefonowania i
    SMS-owania.
    Po prostu idealny telefon komórkowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-07-01 17:36:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > cegłe?

    A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

  • 4. Data: 2015-07-01 18:00:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

    Jako czysty telefon byc moze, w miedzyczasie rola telefonu sie
    zmienila.

    To jaka najwieksza karte pamieci mozna tam zaladowac ?
    W celu oczywiscie sluchania audiobookow, albo nawigowania na mapie.
    Trekbuddy chodzi, ile aplikacji bankowych dostepnych, program tv
    pokaze ?
    Przegladarka kompatybilna ze strona t-mobile i mbankiem ?

    J.

  • 5. Data: 2015-07-01 18:20:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):
    > Jako czysty telefon byc moze, w miedzyczasie rola telefonu sie
    > zmienila.

    Telefon jest do dzwonienia. Jeśli urządzenie realizuje za dużo funkcji,
    to żadnej dobrze.

> [...]
    > pokaze ?
    > Przegladarka kompatybilna ze strona t-mobile i mbankiem ?

    Pytania oczywiście retoryczno - złośliwe, ale odpowiedź jest wyżej.
    Miałem trzy egzemplarze tego telefonu i gdyby do dziś można było kupić
    _oryginalne_ _nowe_ to na pewno byłbym ich nieustannym użytkownikiem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2015-07-01 18:29:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > pokaze ?
    > Przegladarka kompatybilna ze strona t-mobile i mbankiem ?

    to jest telefon. nie komputer z funkcją dzwonienia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-07-01 19:54:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jako czysty telefon byc moze, w miedzyczasie rola telefonu sie
    > zmienila.

    Powaznie? Dla wszystkich?
    Moja babcia nadal tylko dzwoni...

    > To jaka najwieksza karte pamieci mozna tam zaladowac ?

    Karte co? ;-)

> [...]
    > pokaze ?
    > Przegladarka kompatybilna ze strona t-mobile i mbankiem ?

    Ze co? ;-) Wnuczus, nabijasz sie z babci...

  • 8. Data: 2015-07-01 19:59:35
    Od: s...@g...com

    No dobra a dałbym ktoś za niego > 1500 zł

    http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?buyNew=1&or
    der=m&string=nokia+6310i&bmatch=engagement-v6-promo-
    sm-sqm-dyn-v1-ele-2-0629

  • 9. Data: 2015-07-01 20:31:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > No dobra a dałbym ktoś za niego > 1500 zł

    A za 2k PLN oferty nie widzialeś? :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2015-07-01 21:21:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-01 o 18:20, Big Jack pisze:
    > Telefon jest do dzwonienia. Jeśli urządzenie realizuje za dużo funkcji,
    > to żadnej dobrze.

    A co to znaczy "żadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niż popularne aparaty.
    MP3 - nie gorzej niż dedykowane MP3. Aplikacje i internet - tu nie ma
    porównania, bo tylko smartfony odtwarzają aplikacje i internet przy
    założeniu zachowania rozmiarów smartfona.

    --
    Liwiusz