    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Date: Thu, 9 Jul 2015 17:55:19 -0500

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:mn6b81$stc$1@node2.news.atman.pl...

    > A, już wiem o co chodzi, nie wiesz co to jest implikacja.
    >
    > Zatem już wyjaśniam.
    >
    > A -> B nie oznacza, że B -> A.
    >
    > Dla debili: to, że bogaci podróżują z tabletami nie oznacza, że
    > podróżujący z tabletami są bogaci.

    Najeżyłeś się niepotrzebnie, bo ja przecież nigdzie tak nie napisałem...

    Uzasadnij tezę którą ogłosiłeś niedawno:
    > Biznesmen nie potrzebuje smartfona,
    > bo ma tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.
    >
    > Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem
    > bogatego jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego
    > dostępny online i nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    Skąd bierzesz swą implikację, że skoro bogaty to smartfona
    nie potrzebuje bo przecież oczywiste jest że ma tableta? :-)))
    No i jeszcze jedno pytanie: skoro nie potrzebuje smartfona
    i "zwykły" telefon mu wystarczy bo nie musi być dla każdego
    dostępny online to po co mu ten tablet, laptop, co?