eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Nokia E51] Brak emotikonow i inne niedogodnosci po przesiadce ze starszej Nokii › Re: [Nokia E51] Brak emotikonow i inne niedogodnosci po przesiadce ze starszej Nokii
  • Data: 2009-04-30 19:17:37
    Temat: Re: [Nokia E51] Brak emotikonow i inne niedogodnosci po przesiadce ze starszej Nokii
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Latet pisze:

    > O, to on sie uczy? Nie podejrzewalem. Myslalem, ze to sztywny slownik.

    Nie wiem jak to wygląda na tych nowych, biznesowych smartfonach, ale na
    wszystkich poprzednich komórkach jakich używałem zwyczajnie można było
    dodać wpisane słowo. Wyglądało to mniej więcej w ten sposób, że słownik
    napotykał na coś, czego nie znał, wtedy wybierałeś odpowiednią opcję z
    menu i wklepywałeś samo słowo normalną metodą - trafiało ono wtedy
    zarówno do SMSa jak i do słownika. :)
    Czy teraz w jakiś sposób to dopracowali i wszystko odbywa się bez
    potrzeby ingerencji użytkownika? Nie wiem... Słownika T9 nie jest mi
    potrzebny odkąd używam pełnej klawiatury.