  • 21. Data: 2015-08-13 16:14:11
    Temat: Re: Nokia E52 własny numer
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > Lipa, ma 4 karty w ręku i wszystkie mają zapisany numer ale to nie
    > abonamentówki więc pewnie dla tego.

    generalnie teraz karty częściej mają niż nie mają.
    Ale trudno mieć numer na SIMie który leży czysty.
    U mnie jest tak, z epracownik pobiera kartę SIM i przekazuje do
    operatora jej numer a on włącza na tym SIMie właściwy numer.
    Więc nie da się mieć go nadrukowanego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-08-13 18:12:19
    Od: Chris <x...@x...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A nie mozesz zadzwonić na drugą komórke?

    "Chyba za mało impulsów zostało na tym prepaidzie aby wykonać połączenie
    w roamingu."

    wychodzi że to prepoid więc była duża szansa na numer na karcie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2015-08-13 18:46:28
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-08-13 o 8:00, Budzik pisze:

    > strzelałem - ciesze sie ze sie udało.
    > Kojarzy mi sie ze kiedys numer telefonu był tez na karcie sim ale nie mam
    > pojecia czy to była norma czy przypadek. A moze nie było... :)

    Było i niekiedy nadal jest. To zależy od opa. Choć taka informcja to
    taczej na "full size" SIM będzie.
    ATSD nju umieszcza na kartach zajefajny wierszyk: RAM PAM PAM! RAM PAM
    PIM! TO JEST TWOJA KARTA SIM!". Normalnie sznurówki w kaloszach się same
    rozwiązują :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 24. Data: 2015-08-13 18:47:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Chris <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > samo jak w przypadku Play - bezpłatna.
    >
    > W T-mobile również wystarczy wpisać 'magiczny' kod *100# i również w
    > odpowiedzi ukaże się nam nasz numer telefonu. Za tą czynność również nic nie
    płacimy.

    > W Plusie żeby sprawdzić swój numer telefonu wystarczy wpisać kod *132#a
    > także wyświetli nam się nasz numer telefonu nie ponosząc za to kosztów.
    >
    > Jeżeli posiadamy operatora Virgin Mobile - żeby sprawdzić swój numer
    > wystarczy wpisać kod taki sam jak dla sieci Play.
    >

    > Sprawdziłem właśnie na Virgin/Play i działa

    Sprawdzałeś którąś z tych usług będąc w roamingu za granicą Polski?

    Bo to właśnie ten roaming i niemożność wykonania "dzwona" na inną komórkę
    była początkiem moich zmagań... :-)

  • 25. Data: 2015-08-14 00:41:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message news:55CCC1E3.1040105@xxx.com...
    > wychodzi że to prepoid więc była duża szansa na numer na karcie.

    Prepaid z Orange i to w miarę nowy, z zeszłego roku z LTE.
    I nie ma numeru telefonu - jest w pierony innych cyferek.

  • 26. Data: 2015-08-14 08:47:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Aug 2015 07:18:17 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A kiedykolwiek nie można było odbierać?

    Oczywiście, nawet między ichnimi opetatorami nie można było. O
    płaceniu za smsy przychodzące nie wspomnę.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2015-08-14 09:55:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 00:41, Pszemol pisze:

    > Prepaid z Orange i to w miarę nowy, z zeszłego roku z LTE.
    > I nie ma numeru telefonu - jest w pierony innych cyferek.

    A na pewno to nie telefon :) oni często podają numer po 2-3 cyfry w
    poziomie i dalej w pionie reszta.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2015-08-14 17:08:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > A na pewno to nie telefon :) oni często podają numer po 2-3 cyfry w
    > poziomie i dalej w pionie reszta.

    I naprawdę sądzisz że ułożenie cyferek w pionie może kogoś aż tak zmylić,
    że nie rozpozna numeru telefonu zaczynającego się od 511 lub od 48511? :-)

  • 29. Data: 2015-08-14 17:08:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Oczywiście, nawet między ichnimi opetatorami nie można było.

    Kiedy to było?

    > O płaceniu za smsy przychodzące nie wspomnę.

    Po prostu inny model biznesowy - oba mają zalety i wady. Jednakowo płaciło
    się również za rozmowy przychodzące.

  • 30. Data: 2015-08-17 19:23:57
    Temat: Re: Re:
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Myślałes już aby porozmawiać o tym z jakimś psychologiem?

    "organization of detecting morons"
    ests.org> wrote in
    message news:mqsjrh$3kq$6@solani.org...