  • 31. Data: 2013-10-24 18:35:14
    Temat: Re: Nokia Lumia 1520
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marcin N napisał:

    > No bez jaj. To wygodnie nosi się wielkiego klamota, który ledwo się do
    > kieszeni mieści (latem to już w ogóle dramat)?
    >
    > Zegarki "wyszły z mody" bo każdy ma telefon z zegarkiem. Czas na zegarki
    > z telefonem. Branie będzie. Tylko jak tu zmieścić rozsądną baterię?

    Baterie mozna nosic w wolnej kieszeni po smartfonie, laczyc kabelkiem
    puszczonym w rekawie ((lub pod skora, jak kto woli ;)

  • 32. Data: 2013-10-25 11:45:55
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Mr. Misio pisze:

    > Baterie mozna nosic w wolnej kieszeni po smartfonie, laczyc kabelkiem
    > puszczonym w rekawie ((lub pod skora, jak kto woli ;)

    Jak telefon będzie taki mały jak zegarek to i prądu dużo nie zeżre,
    wystarczy mechanizm samonakręcania jak to kiedyś było w zegarkach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2013-10-25 13:38:27
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-25 11:45, Piotr Rezmer pisze:

    > Jak telefon będzie taki mały jak zegarek to i prądu dużo nie zeżre,
    > wystarczy mechanizm samonakręcania jak to kiedyś było w zegarkach.

    Nie-no... Coś Ty???
    MECHANICZNE napędzanie w XXIw? ;) Herezja, Panie!
    To już prędzej termopara na różnicy temp. ciała i otoczenia, albo ogniwo
    chemiczne w pęcherzu moczowym :)

    A serio - to chyba żadna z tych metod nie będzie wystarczająco wydajna.
    Transmisja radiowa i displej mają swoje wymagania. Już prędzej
    mikroogniwa izotopowe, czy inne, przyszłe super-akumulatory, baterie
    czy-co.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 34. Data: 2013-10-25 14:06:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    > Transmisja radiowa i displej mają swoje wymagania. Już prędzej
    > mikroogniwa izotopowe, czy inne, przyszłe super-akumulatory, baterie

    Albo po prosty 7-calowe zegarki ;)

    A co? Kleopatra ciezsze ozdoby na rekach nosila, i wieksze ;)

    Wygiety ekran, mozna stylizacje na zbroje Spartan czy Rzymian zrobić ;)

  • 35. Data: 2013-10-25 15:00:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-25 13:38, sqlwiel pisze:

    > A serio - to chyba żadna z tych metod nie będzie wystarczająco wydajna.

    Istnieją nakręcane mechanicznie latarki. Po minucie kręcenia dynamem -
    działa około 30 minut. Może to by nie było złe rozwiązanie: dodatkowa
    mechaniczna ładowarka, która po minucie nakręcania w 10 minut naładuje
    zegarek.

    Sony wypuściło takie zegarkowe akcesorium do telefonu - ekranik dotykowy
    wyświetlający niektóre informacje z telefonu, na przykład SMSy. Działa
    to jedynie 3 dni bez ładowania. Wg mnie zadziwiająco krótko. Przecież tu
    nie ma nadajnika GSM. Czyżby ten ekran aż tyle żarł?

    --
    MN

  • 36. Data: 2013-11-05 17:50:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli byłby zaszyty w pobliżu "dzojstika" to może mógłbym obsługiwać
    > jedną reką :)

    http://natemat.pl/80979,zaszyl-w-przedramieniu-urzad
    zenie-wielkosci-telefonu-chce-zostac-cyborgiem

    --
    marfi

  • 37. Data: 2013-11-05 18:40:28
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-10-23 22:30, Mr. Misio pisze:
    > Moim zdaniem za maly ten smartfon.
    >
    > Nie kupie zadnego, co nie ma przynajmniej 8 calowego wyswietlacza.
    >
    > Zal i obciach sie pokazywac z takim urzadzeniem.
    >
    > Jak tego uzywac? Taki emalenstwo...
    >
    > http://tech.wp.pl/name,Nokia-Lumia-1520,phoneId,1576
    5,telefon.html

    > ps. jakby ktos nie wychwycil - to byla ironia.

    kolejna mydelniczka?

    --
    @foe_pl

  • 38. Data: 2013-11-06 09:03:48
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-11-05 17:50, marfi pisze:

    > http://natemat.pl/80979,zaszyl-w-przedramieniu-urzad
    zenie-wielkosci-telefonu-chce-zostac-cyborgiem

    Widzisz? Poczytał tę grupę i od razu wziął się do roboty! Trzeba uważać
    co się pisze...

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 39. Data: 2013-11-06 09:06:35
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 15:59, Marcin N pisze:

    > Jeśli mamy być poważni - to telefon jak zegarek na ręku. Dziwię się, że
    > takie jeszcze nie powstają. Mały ekranik dotykowy lub kilka przycisków,
    > w zestawie bezprzewodowa WYGODNA słuchawka - i gotowe.

    Takie już powstają, dawno o tym czytałem.
    Weź pod uwagę jednak jeden podstawowy problem - smartfon ma duży pobór
    mocy, potrzebuje dobrej baterii. Takiej nie umieścisz w małym zegarku,
    więc albo będzie to małe i krótko działające, albo wielkie, ciężkie i
    niewygodne.
    Do czasu, gdy wymyślą lepsze baterie :)

  • 40. Data: 2013-11-06 09:09:12
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-25 15:00, Marcin N pisze:

> [...]
    > działa około 30 minut. Może to by nie było złe rozwiązanie: dodatkowa
    > mechaniczna ładowarka, która po minucie nakręcania w 10 minut naładuje

    Haha, zegarek na korbkę! ;-)

    To może i ma rację bytu w latarce, gdzie do baterii podłączona jest
    tylko dioda (mój ojciec taką ma, więc się bawiłem). Ale gdybyś chciał
    podłączyć do tego smartfona to chyba musiałbyś bez przerwy zapierdzielać
    tą korbą ;)