  • 41. Data: 2013-11-06 09:13:21
    Temat: Re: Nokia Lumia 1520
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 15:58, Mr. Misio pisze:
    > Nie, to my sami (99% spoleczenstwa) chcemy z siebie zrobic bio-telefony
    > z facebookiem w du.ie ;)

    Ja nie mam fejsbuka ;)

    > Stajesz przed lustem, pstryk.
    >
    > Albo prosisz zula na lawce, on ci pstryk i wysyla przez blututa. Dajesz
    > grosik ;)
    >
    > Albo podlaczasz sie do kamer monitoringu - usluga Pay As You Go - i
    > robisz kiedy chcesz, z jakiego angla chcesz ;)

    No kurde, wygoda jak cholera! ;)

    > No ale bedzie mozna tak:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qGxLkaCdpLc

    Haha, ten gość wygląda na niezłego przygłupa dzięki temu ;) Dobre!

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 42. Data: 2013-11-06 12:10:44
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik GAD Zombie napisał:
> [...]
    zenie-wielkosci-telefonu-chce-zostac-cyborgiem

    > Widzisz? Poczytał tę grupę i od razu wziął się do roboty! Trzeba uważać
    > co się pisze...

    Noooooo ostro :)

  • 43. Data: 2013-11-06 21:45:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Takie już powstają, dawno o tym czytałem.
    > Weź pod uwagę jednak jeden podstawowy problem - smartfon ma duży pobór
    > mocy, potrzebuje dobrej baterii. Takiej nie umieścisz w małym zegarku,
    > więc albo będzie to małe i krótko działające, albo wielkie, ciężkie i
    > niewygodne.
    > Do czasu, gdy wymyślą lepsze baterie :)

    A Ty widziałeś te baterie ? One wcale nie są tak duże. Powiedziałbym, że są
    właśnie wielkości zegarka męskiego.

  • 44. Data: 2013-11-07 11:22:51
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-11-06 21:45, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > A Ty widziałeś te baterie ? One wcale nie są tak duże. Powiedziałbym, że
    > są właśnie wielkości zegarka męskiego.

    Ale zegarek to nie sama bateria. Czyli do rozmiaru zegarka dolicz
    rozmiar baterii. I okazuje się, że trzeba na rękę nałożyć spory klocek,
    który będzie przeszkadzał i będzie ciężki.

  • 45. Data: 2013-11-07 18:39:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Ale zegarek to nie sama bateria. Czyli do rozmiaru zegarka dolicz rozmiar
    > baterii. I okazuje się, że trzeba na rękę nałożyć spory klocek, który

    Widziałeś elektronikę w komórce ? To jest do naniesienia na baterię bez
    istotnego zwiększenia jej rozrmiarów. Kwestia kiedy i czy komuś zechce się
    do tego tak podejść.