  • Data: 2014-07-31 13:34:01
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-31 13:09, atm pisze:
    > W Androidzie tez czesto jest tak, ze nie da sie zainstalowac aplikacji
    > na karcie. Dane np nawigacji i owszem tam wyladuja ale juz aplikacja
    > bedzie w wewnetrznej pamieci. Cos kiedys czytalem o wplywie na
    > stabilnosc, poza tym niektorzy wymieniaja karty, czesc aplikacji ma
    > problem z poprawnym dzialaniem gdy sa umieszczone na karcie -
    > deweloperzy o tym ostrzegaja.
    > Juz sie do tego przyzyczailem, w zasadzie idea karty jako magazynu
    > mediow i bibliotek wiekszych programow jest ok.

    To ma swoje wady. Jak aplikacje w javie miały kilkaset kb, w porywach
    parę mb, to nie było problemu. Ale jak widzę, że gra na komórkę zajmuje
    1,5 gb to już trochę słabo wydaje się, gdy telefon ma tylko 4 czy 8 gb
    pamięci, z czego na pewno kupa jest zajęta przez jakiś standardowy
    śmietnik. I wtedy instalacja na karcie miałaby sens.
    Jak na SE instalowałem gry na karcie to działało ok dopóki nie wyjąłem
    karty. Wtedy się trochę popieprzyło. Wymieniłem kartę na nową, ale
    telefon ma gdzieś zapisane, jakie były gry na starej karcie. Musiałem je
    usuwać, chociaż uruchomić ich się nie dało. Niestety coś tam po nich
    zostało, wybieranie gry przez wpisywanie tytułu przestało działać i
    trzeba wybierać strzałkami. Ale ogólnie dało się tak instalować.

    Podejrzewam.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/