  • Data: 2009-01-03 10:40:34
    Temat: Re: Nokia e51, a regulacja i wzmacnianie sygnału Wi-Fi [OT]
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    /

    > http://img371.imageshack.us/img371/9599/piracyjq1.pn
    >
    > :P
    no super przyklad (osobiscie mi sie podoba za pomyslowosc, choc nie jest
    do konca pelny - bo kazde przesuniecie/skopiowanie oryginalu powoduje,
    ze autor/tworca/wlasciciel traci iles tam $$$$ tylko dlatego, ze tego
    nie sprzedal a oddal "nieswiadomie" za free) :)

    no i ciekawe co powiedzieliby panowie w kominiarkach o 6 rano pukajacy
    do drzwi ;) :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)