  • Data: 2010-01-07 19:21:22
    Temat: Re: Nokia + zewnetrzny wzmacniacz.
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-07 00:40, Radiofan napisał/a:
    > Użytkownik "Czarek"<c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Następny MISZCZ się odewał. Kandydujesz na moderatora na elektroda.pl?

    Nie widzisz tego, że Ty masz już jakąś obsesję na punkcje "Elektrody"?
    Chyba w połowie Twoich postów wyskakujesz w tym idiotycznym tekstem.
    Gościu, lecz się.

    > No i co to jest "??" ? Przenosisz do usenetu zwyczaje z GG? Wracaj do
    > gimnazjum MISZCZU polskiej ortografii.

    No popatrz, jak to bardzo jesteś w temacie, dziękuje za poinformowanie
    mnie i innych o tym, że taka pisownia obowiązuje w Twoim środowisku,
    będę się wystrzegał aby przypadkowo nie równać w dół - do Twojego poziomu.

    PS. powtarzam - zacznij się leczyć, może jest jeszcze mała szansa dla
    Ciebie (chociaż w to wątpię) ;-)

    --
    Cz.