    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norma EN 60601 i urządzenie zasilane z kompa...
    Date: Wed, 25 Nov 2009 10:40:46 +0100

    Adam Dybkowski schrieb:

    > BTW: Jak wygląda takie gniazdo w ścianie?

    nie mam w robocie aparatu, zrobiłbym zdjęcie. Ale to ło jest do
    obejrzenia. Do gniazd pasują wtyki bananowe, oraz specjalne wtyki fi
    chyba 10mm, z dziurą na bolec.
    http://www.prosu.de/index.php?cat=Potentialausgleich
    dose

    Tutaj jest adapter do gniazda SchuKo, ale toto chyba niezgodne z EN60101:
    http://www.iteco.it/de/grounding_accessories.html

    Jak się nie chce (albo nie może) nic izolacyjnego zrobić, to pozostaje
    transformator izolacyjny odpowiedniej mocy.

    Waldek