    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM (Chyba wYłączyła?)
    Date: Fri, 20 Jan 2017 20:53:03 +0100
    <o5om5g$7sr$1@node1.news.atman.pl>
    <58808e6a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5qq6b$cn0$1@node1.news.atman.pl>
    <5880fa9f$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5r5f3$o3h$1@node1.news.atman.pl>
    <58821448$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>

    news:58821448$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bywa, ze elektronika odcina ladowanie po rozladowaniu ogniwa.
    > Trzeba sie dostac do zaciskow ogniwa.

    Zwykle, jak coś-tam jeszcze żyło, to po 1-2 minutach załapywało ładowanie i
    szło... ale rzeczywiście, tak często nie miałem problemów wychlanych do zera
    aku.

    > Ale karte uzywasz w jakims smartfonie, wiec micro/nano, adapterek masz ...
    > ale w ktorej szufladzie ?

    Nano, mam w swojej karcie
    https://images83.fotosik.pl/304/08e83f199067bd10.png
    , wraz z adapterami.
    Ostatecznie, kawałek taśmy scotch i podklejamy.

    > P.S. My tu gadu gadu, a we Wloszech lawina jakis hotel zasypala, z ludzmi.
    > Ciekaw jestem jak to wyglada ... budynku chyba nie zawalilo, to chyba
    > pokoi w calosci nie zasypalo ?

    Nie byłem, nie widziałem, ale skoro tam ktoś zginął (o ile mi się relacje
    nie pomyliły), to musiało być ostro.

    > Amunicji do kalasza ?

    Strzelać do poziomek i leśnych jagód chyba...
    Ja tak wolę recznie zebrać, a umyć też trzeba, żeby lisie szczyny zmyć...

    > Oni tak dalego chyba nie mysla ... ale zostana cale sklepy i magazyny
    > zostana do wykorzystania.
    > Oczywiscie trzeba pole zaczac uprawiac, jesli to ma potrwac dluzej.

    Ano właśnie. Zapasy kiedyś się skończą. A Słońce raczej nie przewiduje chyba
    zgaśnięcia w ciągu najbliższego miliarda lat?

    > No i oczywiscie zarna jakies kupic, zapas opalu, siekiery, pily, kowadlo,
    > mlotki, miech kowalski, zapas zlomu ... no i stare ksiazki dla rolnikow,

    I przede wszystkim mieć w głowie to coś, co sprawi, że nie rzucimy tego w
    pizdu po 10 minutach jazdy pługiem. Filtry nie będą wiecznie filtrować
    powietrza, a odciąganie wody z przeproszeniem, z odchodów i szczyn, to chyba
    nie bardzo...? Musi też być co zasiać... Oby drzewa i trawy przetrwały, nie
    daj Boże, aby to był jedynie modligroszek (abryna - gorsze kurestwo niż
    rycyna, nie mylić z olejem rycynowym), czy difenbachia, może jeszcze
    rącznik, jeśli ktoś umie się z nim obchodzić? Pozostaje robić zdrowe sałatki
    z pokrzywy.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.