  • Data: 2009-01-02 19:42:48
    Temat: Re: Nowa fabryka Romet Motors
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał

    > Chcesz stwierdzić że masz więcej znajomych którzy na chińszczyźnie
    > jeżdżą w weekendy i urlopy a w tygodniu do pracy autami niż takich
    > którzy mają sprzęt japoński, i jeżdżą nim siedem dni w tygodniu ?

    Sugerujesz ze posiadacze ekskluzywnych japonski motocykli jezdza
    nimi tylko w cieple weekendy i na ekskluzywne urlopy. Bo to takie
    miekkie siurki som. Nie to co tfardziele na chinszczyznie!
    Taka mysl przebija z twojego posta.

    A mnie to smieszy. Mysle ze niewiele wiesz o motocyklizmie.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..