  • Data: 2009-01-02 19:59:16
    Temat: Re: Nowa fabryka Romet Motors
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-01-02 20:42, Użytkownik Hinek napisał:

    > Sugerujesz ze posiadacze ekskluzywnych japonski motocykli jezdza
    > nimi tylko w cieple weekendy i na ekskluzywne urlopy. Bo to takie
    > miekkie siurki som. Nie to co tfardziele na chinszczyznie!
    > Taka mysl przebija z twojego posta.

    Twierdzę że większość z tej grupy robi to co napisałem.
    I nie z powodu że jedni są twardziele a inni nie ale
    z różnicy w stanie posiadania. Dla jednych tanie moto to
    jedyny środek własnego transportu więc sezon trwa u nich
    dłużej a dla innych to źródło przyjemności więc przy złych
    warunkach nie jeżdżą bo i po co.

    > A mnie to smieszy. Mysle ze niewiele wiesz o motocyklizmie.

    Mnie śmieszy jak ktoś swoje myśli potrafi wyrazić najskuteczniej
    pisząc tylko jeden wyraz. No ale z motocyklizmem to wbrew temu
    co myślisz niewiele ma wspólnego.