  • 1. Data: 2016-03-01 11:59:19
    Temat: Re: Nowe Raspberry Pi 3 jest już 64-bitowe
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 14:07:34 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > http://makezine.com/2016/02/28/meet-the-new-raspberr
    y-pi-3/

    Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

  • 2. Data: 2016-03-01 12:26:10
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 01.03.2016 o 11:59, m...@g...com pisze:
    y-pi-3/

    > Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

    Chociażby to:

    http://www.hardkernel.com/main/products/prdt_info.ph

    Popatrz jeszcze na Orange Pi, możliwe ze ma.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 3. Data: 2016-03-01 12:40:21
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    > Popatrz jeszcze na Orange Pi, możliwe ze ma.

    CPU w Orange Pi to porazka. Wolniejszy niz RPi v1

    c.

  • 4. Data: 2016-03-01 16:52:59
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2016-03-01 o 11:59, m...@g...com pisze:
    > Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

    https://www.olimex.com/Products/OLinuXino/A20/A20-OL
    inuXIno-LIME2/open-source-hardware

  • 5. Data: 2016-03-01 18:01:36
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    m...@g...com pisze:
    y-pi-3/

    > Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

    Banana pi, mam, używam. Dodatkowo ma jeden port SATAII też prosto z proca.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 6. Data: 2016-03-02 01:43:57
    Od: cation <c...@n...eu.>

    m...@g...com Wrote in message:
    y-pi-3/

    > Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

    BananaPi?

  • 7. Data: 2016-03-03 12:36:35
    Od: A <a...@g...pl>

    m...@g...com wrote:

    y-pi-3/

    > Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

    odroid c2?
    http://www.hardkernel.com/main/products/prdt_info.ph
    p?g_code=G145457216438

    tylko stronę softwarową trzeba zbadać czy pasuje

    --
    A.

  • 8. Data: 2016-03-03 13:54:19
    Od: "Jakub \"mick3y\" Mikusek" <r...@R...local.mikusek.org>

    On 2016-03-01, m...@g...com <m...@g...com> wrote:
    y-pi-3/

    > Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

    Pine64 może?
    https://www.pine64.com/product#intro

    Jakub