  • 1. Data: 2017-12-14 20:47:46
    Temat: Nowe badania techniczne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Tyle było dyskusji o nowych badaniach technicznych a jest jak było.
    Nie biorą kasy przy wjeździe, nie wpisują do komputera bo ten mają
    zainstalowany na końcu ścieżki.
    Cena spadła o ponad 10 zł od wiosny w ubiegłym roku.
    Na pytanie o cuda z okręgową stacją pojazdów diagnosta odpowiedział
    że jeszcze pod nią fundamentów nie wylali.
    I tu nie mam pewności bo internet znalazł mi kilka okręgowych stacji
    w moim mieście.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-12-15 09:32:37
    Temat: Re: Nowe badania techniczne
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-14 o 20:47, RadoslawF pisze:
> [...]
    > że jeszcze pod nią fundamentów nie wylali.
    > I tu nie mam pewności bo internet znalazł mi kilka okręgowych stacji

    Pewnie co warsztat to obyczaj. W pobliskim mieście biorą  już jednak
    opłatę 'z góry".

  • 3. Data: 2017-12-15 11:06:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-15 o 09:32, Trybun pisze:

    > Pewnie co warsztat to obyczaj. W pobliskim mieście biorą  już jednak
    > opłatę 'z góry".

    Pobliskie to są miasteczka, stacja jest w mieście wojewódzkim.
    Więc zamiast twoich domysłów na temat "pobliskich miast" wolał bym
    przeczytać prawdę od kogoś kto tak jak ja miał okazję sprawdzić
    osobiście.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-12-15 14:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tyle było dyskusji o nowych badaniach technicznych a jest jak było.
    >Nie biorą kasy przy wjeździe, nie wpisują do komputera bo ten mają
    >zainstalowany na końcu ścieżki.

    To sie szybko ukroci.
    Przyjdzie kontrola, sprawdzi paragony z wpisami, albo czas od wpisania
    w komputer do zatwierdzenia badania, i sie Ziobro ucieszy - wywali sie
    diagnoste za nierzetelne badanie :-)

    >Cena spadła o ponad 10 zł od wiosny w ubiegłym roku.

    W jaki sposob ? Cena urzedowa, i o ile wiem to nie spadla.

    >Na pytanie o cuda z okręgową stacją pojazdów diagnosta odpowiedział
    >że jeszcze pod nią fundamentów nie wylali.
    >I tu nie mam pewności bo internet znalazł mi kilka okręgowych stacji
    >w moim mieście.

    Tez ich widuje pelno, i wydaje mi sie ze taka "okręgową" to kazdy moze
    zalozyc.
    Ona oferuje wiekszy zakres badan, a wiec wymaga troche wiecej sprzetu,
    kwalifikacji i szkolen, ale wiecej ograniczen to chyba nie ma.

    Ale to chyba miala byc jakas nowa Okregowa, panstwowa ?

    J.

  • 5. Data: 2017-12-15 15:10:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 14:51:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > W jaki sposob ? Cena urzedowa, i o ile wiem to nie spadla.

    Urzędowo to chyba "max..."
    Od kilku lat na stacji badania robięc co kasowała. mnie 80zł. Inne stacje w mieście
    prawie 100zł

  • 6. Data: 2017-12-15 15:41:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-15 o 15:10, Kris pisze:

    > Urzędowo to chyba "max..."
    > Od kilku lat na stacji badania robięc co kasowała. mnie 80zł. Inne stacje w mieście
    prawie 100zł

    Czyli opłaca się to robić nawet taniej niż urzędowy maks. A ile było
    szumu, że trzeba koniecznie podnieść ceny, bo działalność jest
    nieopłacalna...

  • 7. Data: 2017-12-15 16:06:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 15:41:16 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Czyli opłaca się to robić nawet taniej niż urzędowy maks. A ile było
    > szumu, że trzeba koniecznie podnieść ceny, bo działalność jest
    > nieopłacalna...

    Od dawna już stacje konkurują ceną- w ograniczonym zakresie co prawda bo ile można
    urwać z ustawowych 96(bodajże) złotych
    Jakieś promocje dodatkowo typu-: "gratis ustawimy światła" czy jakiś gadżet(alkomat)
    za Zrobienie przeglądu w danej stacji.
    Na stacji na której robię przeglądy rodzinnych aut zdarza mi się ze dwa razy do
    roku(przed dłuższym wyjazdem) wjechać i poprosić o "szybki przegląd"
    Diagnosta wtedy wsiada w auto przejeżdża cała ścieżkę ja schodzę w kanał patrzę czy
    wycieków i innych niepokojących zjawisk nie ma
    Raz chyba za to 20zł diagnosta wziął- w pozostałych przypadkach nic nie skasowali.

  • 8. Data: 2017-12-15 16:09:12
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Czyli opłaca się to robić nawet taniej niż urzędowy maks. A ile było
    > szumu, że trzeba koniecznie podnieść ceny, bo działalność jest

    Zakłady pogrzebowe też szumiały ze zmarłych nie będzie za co chować jak zasiłek
    pogrzebowy zmalał z 6tys na 4tys
    Restauracje miały bankrutować jak zakaz palenia w lokalach wprowadzano

  • 9. Data: 2017-12-15 16:48:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Zakłady pogrzebowe też szumiały ze zmarłych nie będzie za co chować
    >jak zasiłek pogrzebowy zmalał z 6tys na 4tys

    I co - pogrzeby potanialy, czy wrecz odwrotnie - podrozaly ?

    J.

  • 10. Data: 2017-12-15 17:23:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 16:48:59 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > I co - pogrzeby potanialy, czy wrecz odwrotnie - podrozaly ?

    potaniały
    Wcześniej cenniki zakładów były tak skonstruowane że 6tys a pogrzeb to było min
    Teraz okazało się że i 4 tys starczy za ten sam zakres usług co wcześniej 6tys
    kosztował