    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Date: Thu, 9 Jan 2014 17:39:34 +0000 (UTC)

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A kto powiedział że ma być lepsze. To odwet. Jeżdżących z zerowymi
    > promilami jest przeważająca większość. I teraz przez jebniętą
    > mniejszość alkoholików co znajdą każdy wykręt w stylu kieliszek wina
    > mamy kupować alkomaty,

    Mysle, ze dopóki nie poradzisz sobie ze swoim problemem alkoholowym, trudno
    bedzie dyskutować na argumenty.
    Kojarzenie lampki wina z alkoholizmem jest moim zdaniem zdecydowanie
    objawem takiego problemy.
    I ja nawet szanuję taką postawe: nie pije nic, bo nie umiem z umiarem.
    Tylko niepotrzebnie takie podejscie chcesz wymusic na innych, ktorzy
    takiego problemu nie mają.

    Odwet?
    Na kim? Na osobach, ktore potrafia wypić do obiadu lampkę wina czy małe
    piwo i nie muszą się nachlać?
    Takich osób też jest wiele. Za co chcesz nas karać? Za co chcesz się na nas
    mścić?