  • 41. Data: 2012-11-04 16:57:40
    Temat: Re: Nowe stawki za badanie techniczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 16:50:39 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie byli zajęci niczym konkretnym. Czyli mają obowiązek wlepić mandat,
    > czy nie? A jeśli mają to poproszę o podstawę prawną;)

    Mandatu nie, bo moga pouczyc.
    Ale zlekcewazyc wykroczenie ... co najmniej nie wypada. Lepiej powiedziec
    ze sie nie zauwazylo, bo sie np pilnie wypatrywalo przestepcy w lesie :-)

    J.

  • 42. Data: 2012-11-04 17:40:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > A rower? Proponuje 50 zł.

    A piechtochód ?

  • 43. Data: 2012-11-04 17:42:46
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > No mamy - i za przekroczenie o 20km/h na ogół nie grozi nic, najechanie
    > na pojedynczą ciągłą i niezatrzymanie się na zielonej strzałce to samo,
    > mimo że teoretycznie jest w taryfikatorze - po prostu policjant ocenia
    > sobie szkodliwość i na ogół nikomu dupy nie zawraca - masz tu swoją
    > uznaniowość.

    to się cieszę, że jednak mam

    Art. 41 ustawy z 20 maja 1971 r.- Kodeks wykroczeń (Dz.U. z 2010 r. nr
    46, poz. 275 z późn. zm.

    masz, znalazłem za Ciebie.

  • 44. Data: 2012-11-04 17:44:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl>

    > to zupełnie co innego niż rozwinięta kodyfikacja typu prostowanie bananów
    > i zrybienie ślimaków.
    >
    > jak masz uznaniowość i jedziesz rowerem po pustym chodniku to pan
    > policjant może cię z czystym sumieniem puścić wolno, bo widać ze nikomu
    > nic złego nie zrobisz a jak masz sztywny przepis (jak obecnie)
    > to zasadniczo musi Ci dowalić 50zł.

    Jak kurzysz na pustym przystanku ...

    ... ale oni szukają łatwego wykazania się a nie trudnego, dlatego ścigają za
    przekroczenia prędkości, za jazdę pod wpływem itp. Nie pobiegną za
    przestępcą bo nie umieją a nawet gdyby umieli to by im się nie chciało.

  • 45. Data: 2012-11-04 20:45:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-04 16:57, J.F. wrote:

    > Mandatu nie, bo moga pouczyc.
    > Ale zlekcewazyc wykroczenie ... co najmniej nie wypada.

    A tam nie wypada. Nawet fotoradary są zwykle +20/30 ustawione.

    Shrek.

  • 46. Data: 2012-11-04 23:31:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 16:55:41 +0100, Filip napisał(a):

    > Do imbecylów piszę po polskiemu.

    Nie interesuje mnie jak piszesz do siebie i członków swojej rodziny.

    > Poprawna forma: Latem na plaży jest wiele radiów.
    -yj :P

    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2012-11-05 06:09:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-04 17:42, nazgul wrote:

    > to się cieszę, że jednak mam
    >
    > Art. 41 ustawy z 20 maja 1971 r.- Kodeks wykroczeń (Dz.U. z 2010 r. nr
    > 46, poz. 275 z późn. zm.
    >
    > masz, znalazłem za Ciebie.

    Dlaczego za mnie. Ja właśnie twierdziłem, że nie ma konieczności
    wystawiania mandatu. Co więcej jestem przekonany, że nagany też nie, ty
    twierdzisz, że trzeba, ty szukaj. Podstawowe zasady dyskusji - nie
    udowadnia się nieistnienia czegoś (zwłaszcza w przepisach prawa).
    Twierdzisz, że jakiś przepis zmusza policjanta do czegoś to go podaj.

    Shrek.

  • 48. Data: 2012-11-10 21:33:59
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Nie interesuje mnie jak piszesz do siebie i członków swojej rodziny.

    Nie piszę do siebie ani do członków swojej rodziny. Piszę do Ciebie, tak
    brzydko nazywasz swoją rodzinę? Ja swojej rodziny imbecylami nie nazywam.

    > -yj :P

    Co yj? Odmieniać nie umiesz? Ja wiem, w szkole jeszcze nie było odmian
    słowa radio. I nie nauczyłeś się, że odmienia się na radiów. Ale
    człowiek się uczy całe życie.

  • 49. Data: 2012-11-10 22:31:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 21:33:59 +0100, Filip napisał(a):

    > Nie piszę do siebie ani do członków swojej rodziny. Piszę do Ciebie, tak
    > brzydko nazywasz swoją rodzinę?
    Jak brzydko, zacytuj, proszę :D

    >Ja swojej rodziny imbecylami nie nazywam.
    Ależ owszem, nazwałeś - napisałeś tez, że piszesz do nich po polskawemu,
    widać język polski dla nich za trudny.

    > Co yj? Odmieniać nie umiesz? Ja wiem, w szkole jeszcze nie było odmian
    > słowa radio. I nie nauczyłeś się, że odmienia się na radiów. Ale
    > człowiek się uczy całe życie.

    Ano uczy się - na przykład używać słownika. Kiedyś poznasz znaczenie tego
    trudnego słowa.

    --
    ___________ (R)

  • 50. Data: 2012-11-11 00:02:33
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Jak brzydko, zacytuj, proszę :D

    > Ależ owszem, nazwałeś - napisałeś tez, że piszesz do nich po polskawemu,
    > widać język polski dla nich za trudny.

    Gdzie, zacytuj, jak napisałem :D

    > Ano uczy się - na przykład używać słownika. Kiedyś poznasz znaczenie tego
    > trudnego słowa.

    A oprócz tego, coś zasadnego potrafisz napisać, czy jak zwykle
    wymądrzasz się i racji przyznać nie potrafisz? Nic się nie zmieniłeś.
    Stary, pierdowaty cep.