    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowe taryfy w Plusie na kartę
    Date: Thu, 18 Sep 2014 14:15:47 +0200

    On Thu, 18 Sep 2014 13:51:55 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

    >Pakiety danych też tam są.
    >Podstawowy pakiet z rozmowami do komórkowych bez limitu, SMSami do
    >komórkowych bez limitu i 500 MB danych -> 35 zł/mies.
    >Jak dla mnie to jest wypas za cenę paru biletów tramwajowych.
    >
    >Spoglądam wstecz i się dziwię, jak to możliwe, że obecnie ludzie marudzą
    >na coś takiego, a jeszcze parę lat wstecz było naliczanie za każdą
    >rozpoczętą minutę i wiele osób buliło rachunki za komórkę rzędu 290 zł/mc...

    1. Marudzą bo nie każdy potrzebuje no limitu.
    2. Praktycznie wszystkie sieci poszły w stronę tego że dajemy za jakąś
    sumę pakiet w którym mamy rozmowy/smsy/dane. Wiadomo o co chodzi,
    część ludzi tego nie potrzebuje i nawet jeśli wykorzysta tylko trochę
    to reszta przepada i sieć dzięki temu zarabia.
    3. Tak jak ktoś już wspomniał teraz oferty na kartę to już praktycznie
    są oferty na kartę abonamentowe. Nie mam danych dokładnych ale można
    przyjąć że taki prepaidowiec miesięcznie wydawał wcześniej w ofercie
    na kartę max 15zł (doładowanie za 50 na 3 miesiące). Teraz te pakiety
    przeważnie są droższe.
    Czy to dobrze czy to źle to nie wiem, bo każdy potrzebuje czego
    innego.