  • Data: 2017-01-18 20:19:07
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2017 o 19:27, mk4 pisze:

    > No ale ja w umowie jest, ze naprawa w oparciu o zamienniki i dodatkowo
    > występuje amortyzacja części to co? Tez liczą w oparciu o ceny
    > oryginałów bez amortyzacji w ASO?

    Dokładnie.
    No, prawie, bo np. w AVIVA liczą wg. robocizny w ASO, bez amortyzacji
    części (czyli ceny nowych), biorąc pod uwagę oryginalne części - jedynie
    dla samochodów w wieku powyżej 5 lat mogą być zamienniki.

    > Bo to by chyba było coś bez sensu...

    Dla klienta bez sensu, dla ubezpieczyciela wręcz odwrotnie.

    > Chyba wycena powinna być robiona zgodnie z tym jak to by miało być
    > naprawiane.

    Byłoby to logiczne, ale skoro prawie nikt nie czyta umów, to można tam
    zapisać prawie wszystko.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański