    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Date: Wed, 24 Sep 2014 07:13:53 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5422a7df$0$26850$65785112@news.neostrada.pl...
    > Samsung i LG moga sie schowac ze swoimi gietymi ekranami.
    > Apple pozwala dostosowac zakrzywienie ekranu do indywidualnych potrzeb
    > uzytkownika:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-plus-wygin
    a-sie.html

    > Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

    Fascynują mnie ludzie, którzy nie znają fizyki i oczekują cudów
    aby telefon z aluminium o grubości <7mm był niezniszczalny :-)

    Większość nowoczesnych smartfonów ulegnie zniszczeniu jak
    włożysz je do tylnej kieszeni jeansów i siądziesz na nich tyłkiem.
    A na to wygląda objaw tego zniszczenia na fotografii...

    Samsung Galaxy S2 mojej koleżanki w pracy też na tym ucierpiał.

    I nie jest to przecież nic nowego - za czasów Nokii z antenką ludzie
    łamali antenki i też dziwili się jak można zdobić "dziadostwo"
    w którym antenka się łamie od tego jak się na nim usiądzie tyłkiem...

    To są delikatne urządzenia o które trzeba dbać...
    Jak chcesz siadać na telefonie i chcesz aby nic mu się nie stało
    to bierz coś z tej listy:
    http://www.phonearena.com/news/Meet-the-toughest-mos
    t-durable-rugged-smartphones-money-can-buy_id51766