  • Data: 2014-09-25 00:53:13
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:54232034$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
    > No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu
    > (a przynajmniej takiej skali).

    Jakiej skali? O czym Ty mówisz? Masz jakąś statystykę?

    > Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi telefonem? O
    > poligonie? Caly czas jest mowa o typowym uzytkowaniu
    > i typowym przenoszeniu telefonu - czyli kieszeni spodni.

    Ale właśnie mówisz a nie wiesz co oni robili z tymi telefonami.

    > Phablety z Androidem da sie tak uzytkowac a phablet Apple'a nie???

    Pisałem tu o przypadku który znam z życia, nie z internetu...
    Moja koleżanka z pracy tak załatwiła swoją SGS2 - właśnie
    siadając na swojej tłustej pupie mając go w tylnej kieszeni
    ciasnych jeansów...

    (nawiasem mówiąc ona je ubiera chyba smarując się wcześniej masłem)

    > Wyglada na to, ze znalazly sie procenty (chyba 28%), ktore przesiadly sie
    > na nowe modele iPhone. Wczesniej mieli phablety konkurencji i bylo ok,
    > teraz zas placz bo sie pogielo.

    E tam. Nie wiesz czy Ci sami ludzie. Trolujesz jak typowy troll.

    > Pszemol, dam sobie chyba na luz z tym tematem,
    > niezrecznie czuje sie kopiac lezacego ;]]]

    Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
    Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.
    Nikt tu nie leży, poza Twoją fantazją... trollujesz ostatnio jak rasowy
    troll.