    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Date: Sat, 27 Sep 2014 08:26:23 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:54267120$0$16895$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    Podsumowanie: "overblown" :-)) Tak to wyglądało od początku.

    > Dzieki ;]
    > Chyba mi zupelnie odpuscil temat nowego iPhone'a i to nawet nie jako
    > potencjalny moj nowy sprzet ale jako kolejne urzadzenie na rynku.

    Zmądrzałeś... zelżał Ci już dysonans poznawczy. Brawo.
    Dobrze że się ocknąłeś z głupawki, bo wyglądało jak
    byś był jakoś zaczarowany tą medialną nagonką na Apple.

    > Mialem nadzieje na przelom, nowe rozwiazania. Cos co nawet u mnie
    > wywola efekt wow...a tu tylko wiekszy ekran, troche szybsze komponenty,
    > troche lepszy aparat, wyglad jest sprawa dyskusyjna, system nie przyniosl
    > interesujacych nowosci.

    Jeśli miałeś takie nadzieje to chyba nie śledziłeś niusów przed premierą.
    Już parę miesięcy przed premierą wiadomo było czego się spodziewać
    jak zaczęły wyciekać nie tylko fotografie nowego iPhone6 ale też całe
    podzespoły, płyta główna, obudowa i w pewnym momencie któraś z firm
    śledzących wydarzenia mobilne była w stanie z tych części z wycieku
    zmontować całego iPhone6 bootującego do firmware load :-0

    > Aaaa, wrocimy jeszcze na chwile do bezpieczenstwa iCloud.
    > Ostatnio Tim wystosowal list otwarty:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-kl
    ientow.html

    > Moze sie jednak okazac, ze te zapewnienia to szczyt hipokryzji:
    > http://pclab.pl/news59800.html
    >
    > Zobaczymy czy to prawda i czy cos z tego wyniknie

    Dopiero teraz o tym liście usłyszałeś? To było jakieś 2-tyg temu:
    http://www.apple.com/privacy/
    Co do naprawy serwera Find-my-iPhone to tak samo jak widzimy
    po aferze z poważnymi błędami wysłanymi w świat z wersją 8.0.1 iOS
    jednak coś w dziale kontroli jakości software leży i kwiczy ostatnio.
    Jakaś czarna owca jest gdzieś na decyzyjnym stołku u Apple i nie pilnuje
    aby pracownicy przestrzegali polityki firmy lub coś w tym stylu...