  • Data: 2013-03-09 15:26:58
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-09 14:32, Anerys pisze:
    > A kiedyś... miałeś Skarpetę, czy Trabiego

    Niestety, to też były buble, ale głównie z nieróbstwa - większość awarii
    nie była z planu, a z niedokładności złożenia, nietrzymania norm itd.
    Jednakże w państwach o wyższej cywilizacji pracy potrafiono tworzyć
    rzeczy wręcz niezniszczalne.

    > U mnie czyms takim jest ruja i poróbstwo, czyli Windows XP. Ze sprawnym
    > sprzętem i sterami nie wiem, czy ktokolwiek widział BSoD

    To prawda, to system po prostu do pracy i dopóki będzie się dało, będę
    tego używać. Na razie nie ma żadnego sensownego przyrostu mocy z
    przejścia na nowszy os, którego bym potrzebował.

    > Ja kupiłem radio, Baofeng UV5R, po 2 miesiącach padła dioda, robiąca za
    > latarkę. Wymieniłbym, gdyby nie było na gwarancji (radio chodzi dobrze),
    > a z taką pierdołą to nawet mi się nie chce korowodzić z tym...

    Przynajmniej połowa urządzeń konsumenckich rozpada się szybko albo
    najzwyczajniej jest tak niewygodna, nieergonomiczna czy pracuje zupełnie
    inaczej niż powinna, że ich używanie ma ograniczony sens.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest