  • 1. Data: 2010-07-23 08:09:05
    Temat: Nowy sprzęt i szimma
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam że dostaje
    szimme. Szczególnie widać np po rozpędzeniu do 80kmh i puszczeniu rąk z
    kierownicy.

    Co to moze być?

  • 2. Data: 2010-07-23 08:14:26
    Temat: Re: Nowy sprzęt i szimma
    Od: n...@s...com

    On Fri, 23 Jul 2010 10:09:05 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam że dostaje
    >szimme. Szczególnie widać np po rozpędzeniu do 80kmh i puszczeniu rąk z
    >kierownicy.
    >
    >Co to moze być?

    nadwrazliwosc, za male cisnienie w oponie, zuzyte lozyska glowki, kol.
    Jakbys mial szime to nie musialbys puszczac kierownicy bo sama by Ci
    sie wyrwala :P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-07-23 08:15:51
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości > Czesc, mam
    skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam że dostaje
    > szimme. Szczególnie widać np po rozpędzeniu do 80kmh i puszczeniu rąk z
    > kierownicy.
    >
    > Co to moze być?

    shimmy?

    --

    Pozdr

    kucik

  • 4. Data: 2010-07-23 08:26:29
    Od: "revell" <@poczta.tio.pl>

    > skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam że dostaje

    > shimmy?

    przy 80km/h? coś mi się nie widzi

    --
    pozdrawiam
    tomek

  • 5. Data: 2010-07-23 08:36:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam że dostaje
    > szimme. Szczególnie widać np po rozpędzeniu do 80kmh i puszczeniu rąk z
    > kierownicy.
    > Co to moze być?

    W większości skuterów, żeby nie powiedzieć, że we wszystkich, po puszczeniu
    kierownicy w czasie jazdy napierdala nią na boki. I nie ma to nic wspólnego
    ze schizmą... zachodnią...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2010-07-23 09:15:05
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 23 Lip, 10:09, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam że dostaje
    > szimme. Szczególnie widać np po rozpędzeniu do 80kmh i puszczeniu rąk z
    > kierownicy.
    >
    > Co to moze być?

    amorkitez moga byc przyczyna takiego zjawiska.pzdr vivaldi

  • 7. Data: 2010-07-23 11:20:32
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-07-23 11:15:05 +0200, ponury said:

    > amorkitez moga byc przyczyna takiego zjawiska.pzdr vivaldi

    kufer posiada?
    --
    Glub

  • 8. Data: 2010-07-23 16:26:22
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > kufer posiada?

    wlasnie posiada. Moze to miec znaczenie?

  • 9. Data: 2010-07-23 19:59:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > wlasnie posiada. Moze to miec znaczenie?

    Sprobuj bez kufra, bedziesz miał odpowiedz

    --
    Glub

  • 10. Data: 2010-07-25 20:47:42
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Sprobuj bez kufra, bedziesz miał odpowiedz

    dzieki, sprobuje, pozdr