  • Data: 2014-10-23 21:09:00
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.10.2014 18:38, Andrzej W. wrote:

    > Zrozum, że on Ci nic nie psuje.
    > To, że FTDI uniemożliwia Ci przestępcze korzystanie z jego
    > oprogramowania nie jest "uszkadzaniem matrycy

    Chwila! Sterownik nie działa z podrobionym czipem czy przeprogramowuje
    ten czip tak, że nie działa on również ze starszym sterownikiem czy np.
    z Linuksami?
    No to jednak psuje, i nic nie usprawiedliwia takiego działania.
    Jeśli ja jestem producentem dajmy na to swetrów, a ktoś dajmy na to
    chodzi w podróbce mojego wyrobu to mogę mu go ot tak zniszczyć? Spotkam
    takiego na ulicy to mu go potnę, albo lepiej: będę sprzedawał specjalny
    płyn do prania moich swetrów, który będzie wykrywał podróbki i niszczył je.
    Przecież taki czip to może być w czymkolwiek - przypadkiem może znaleźć
    się w jakimś krytycznym urządzeniu - tego nie można wykluczyć.

    --
    Mirek.