-
Data: 2014-08-28 17:57:40
Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2014-08-28 17:08, SW3 wrote:
> W dniu 28.08.2014 o 16:24 Shrek <...@w...pl> pisze:
>
>> A co za problem płynnie się wpasować na końcu? Jak cię wpuszczają to
>> nie widzę problemu.
>
> A jak nie wpuszczają? Trafi na takiego co nie wpuszcza i będzie musiał
> mocno zahamować i płynność w pi...
A jak nie wpuszcza to nie wpuści cię i 200 metrów wcześniej i w
międzyczasie i na końcu. Miej pretensję do buraka.
> A nawet jak wszyscy się stosują do zasad zamka i są mistrzami kierownicy
> to jeśli jadą zderzak w zderzak to chcąc wpuścić w ostatniej chwili
> muszą mocno zahamować i płynność w pi...
Wrrr... Przecież skoro zasadą jest, że co drugiego wpuszczasz, to chyba
rozsądne, że nie jedziesz zderzak w zderzak, depczesz po hamulcach aż ci
bryle spadną, wpuszczasz, strzelasz ze sprzęgła i znów depczesz po
heblach żeby nie dupnąć we wpuszczonego? Jak masz go wpuścić to po
prostu odpuszczasz gaz i samo się miejsce robi - skąd wy macie takie
problemy?
> Żeby było płynnie to trzeba miejsce przygotować nieco wcześniej i
> spokojnie zmieniać pas, zwłaszcza, że nie wszyscy są mistrzami
> kierownicy.
Łopatologicznie:
Wpuszczany - na 20-30 m przed końcem wrzuca kierunek i patrzy za którym
samochodem powinien wjechać - łatwo się kapnąć - jeden z tego jeden z
drugiego. Jak nie spojrzy to też tragedii nie ma - wyjdzie w praniu.
Wpuszczający na 20-30 metrów przed końcem odpuszcza gaz tak żeby
stworzyła się przerwa na jakieś 1,5 do dwóch długosci samochodu.
Wpuszczany skręca kierownicą wjezdzając w przerwę, zrzuca kierunek
opcjonalnie dziękując podniesioną ręką lub awaryjnymi (tak wiem jakiś
niekumaty może pomyśleć że to awaria, albo hamowanie awaryjne i zdobić
karambol w korku jadacym 10 km/h;)
Koniec manewrów;) Uwaga - ponieważ mi ten manewr od dawna nie sprawiał
trudności więc nie jestem pewien ile dokładnie metrów przed końcem
wrzucam kierunek, odpuszczam gaz itd - to po prostu wychodzi, także nie
czepiać się tych 20-30m czy dwóch długości samochodu, to nie jazda po
łuku na egzaminie gdzie skręcasz jak mijasz drugi pachołek;)
> Zwróć uwagę, że w zamku błyskawicznym ząbki nie są
> bezpośrednio przy sobie i nie oddalają sie dopiero w momencie zapinania,
> tylko są zawczasu ułożone w odpowiednich odstępach.
Przecież mówiąc "włączać się na końcu" nikt nie ma na myśli, że musisz
dojechać do końca, zatrzymać się i stać jak dupa. Naprawdę masz problem
ze zmianą pasa, jak cię wpuszczają? Czy rzeczywiści jesteśmy tak
fatalnymi kierowcami, że jazda na zamek urasta do jakiegoś
skomplikowanego problemu?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
- 28.08.14 18:36 Shrek
- 28.08.14 18:43 John Kołalsky
- 28.08.14 18:54 Shrek
- 28.08.14 18:59 John Kołalsky
- 28.08.14 19:03 Shrek
- 28.08.14 19:12 SW3
- 28.08.14 19:23 Shrek
- 28.08.14 19:34 John Kołalsky
- 28.08.14 19:46 John Kołalsky
- 28.08.14 20:08 Shrek
- 28.08.14 20:19 Shrek
- 28.08.14 21:37 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław