    From: "Axel" <n...@s...mu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O mało co nie przespałem swojego wyjazdu z autostrady
    Date: Sun, 5 Aug 2018 12:52:46 +0200

    <s...@g...com> wrote in message

    >Tyle ze to nie tak nalezy czynic.
    >Znaczy sie te edukacje.

    Jak to nie? Przecież tak ludzie robią, bo są idiotami i nie zdają sobie
    sprawy z możliwych konsekwencji.
    A taki filmik może im to uświadomić.

    > I zeby nie bylo. Taka sytuacja moze sie trafic prawie kazdemu kto nie do
    > konca zna trase.

    Taka? Tylko takiemu, który nie myśli. Zdarzyło mi się nie raz przejechać
    zjazd, skręt itp. Tyle, że w takiej sytuacji po prostu jadę dalej, nawet
    jeśli kosztuje to kilkanaście kilometrów.

    > Jazda od gliwic po autostradzie do katowic. Tam w jednym miejscu zaczyna
    > sie oddzielona betonem druga
    > jezdnia.
    > Jak zapomnisz w nie wjechac na poczatku to ladujesz w centrum miasta. Jak
    > sa godziny szczytu to w trzy sekundy
    > rozumiesz ze jestes o 20-40-60 minut spozniony.
    > I to tylko dlatego ze nie wiesz czy to ten zjazd czy nie ten.

    Trudno. Mój błąd i dlatego się spóźnię.

    > I w takiej chwili nie bedziesz dumal czy filmik widziales i bylo by ci
    > wstyd tylko albo kierownica szarpniesz albo
    > dasz po hamulcach i zmienisz pas i to jest przepis na wypadek.

    I właśnie dlatego potrzebny jest taki film.

    > Choc po tym co widze gdzie indziej to w polsce wcale zle sie nie jezdzi.

    A co, nie wiedziałeś takich sytuacji w PL? Bo ja wielokrotnie, dokładnie
    identyczne, albo wręcz cofanie na drodze szybkiego ruchu do miniętego
    zjazdu.

    --
    Axel