    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rkukmf$r34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv232$485$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv8n1$8gu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rl01ur$n61$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rl11g1$9f5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rl1ij7$krj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <20200930175515.6087fba9@mateusz>
    Date: 30 Sep 2020 17:59:53 GMT

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > To ja opiszę jak to wygląda w FR, bo oni to zdaje się rozwiązali w
    > sposób bardzo ludzki i wygodny:
    >
    > - OC przedłuża się automatycznie, a ubezpieczyciel sobie albo sam
    > ściąga z konta coroczną należność, albo upomina się u
    > ubezpieczonego,
    > - jak kupujesz samochód, to od dnia 0 musisz mieć OC na niego,
    > - jak sprzedajesz, to informujesz o tym swojego ubezpieczyciela i
    > ten
    > zwraca kwotę za opłacony a niewykorzystany czas,
    > - jak zmieniasz ubezpieczenie to tak jak powyżej, tyle że musisz
    > uprzedzić ubezpieczyciela miesiąc wcześniej.

    Czy dobrze rozumiem, ze w zwiazku z tym kupienie samochodu np o
    godzinie 20 i pojechanie nim od razu na drugi koniec Francji nie
    wchodzi w rachube bo nie jestes w stanie wykupic ubezpieczenia?

    Pytanie nr 2: czy we Francji a moze tez w innych krajach europejskich
    panuje taki system wk tórym nikt nic nie wie co do wyliczania składki
    za OC?

    Jak to jest mozliwe ze za to samo ubezpieczenie, na ten samochód
    dostaje propozycje od 500zł do 2200zł? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy