  • Data: 2015-12-04 22:14:54
    Temat: Re: OLED idzie pod strzechy
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc ja mam odwrotnie. Na telewizor CRT w ogóle nie mogę patrzeć.

    A ja wiedziałem, że 17" moniotor musi mieć wzmacniacze 200MHz, a
    większość miała 108. I zanim jakiś kupiłem liczyłem czy wzmacniacze
    pasują do docelowej rozdzielczości. Na szczęście przy pierwszym takim
    monitorze ktoś wpadł na pomysł, żeby po prostu wyświetlić pionowe
    kreski: piksel biały - piksel czarny. Na tych słabszych monitorach był
    po prostu jeden szary pasek. Na dobrych - to co miało być. A migotanie
    to zupełnie inna sprawa... Dziwiłem się ludziom którzy to akceptowali,
    ale oni często nawet mieli złe ustawienia obrazu. I narzekali, że "od
    komputera" głowa boli.

    Pozdrawiam

    DD