  • Data: 2019-08-07 21:37:27
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Aug 2019 00:27:51 +0000, Marcin Debowski wrote:
    > Na PP jestem od 2006. Do ca 2017 to był rzeczywiście niesamowity serwis
    > biorąc pod uwagę ochronę jaka zapewniali kupującym. Był tak dobry, że
    > wręcz patalogiczny (znam parę przypadków ze strony sprzedawców). Był to
    > czas kiedy praktycznie wszystkie moje płatności, włączając za codzienne
    > "życiowe" zakupy, załatwiałem tam gdzie się dało paypalem. To się bardzo
    > zmieniło. Praktycznie we wszystkich "dysputach" w ciagu ostatnich 2ch
    > lat był jakiś problem po ich stronie.

    Moje odczucia podobne - kiedyś PayPal był ok, ale w pewnym momencie się
    spsuł. Mi np. z dnia na dzień zablokowali konto wraz z funduszami, bez
    żadnej informacji ani ostrzeżenia. Dopiero po moich natrętnych
    dopytywaniach stwierdzili, że to za sprawą mojej nielegalnej (wg. nich)
    działalności związanej z kontem. W tym momencie postanowiłem że dość tego
    cyrku, i nigdy więcej PayPala nie użyję.

    Mateusz