    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Date: Thu, 8 Aug 2019 12:04:17 +0200

    W dniu 07.08.2019 o 00:04, Michal M. Lechanski pisze:

    > Większość zakupów robię bez przeliczenia walutowego więc ten argument
    > odpada. Jedynym, chyba, wyjątkiem jest Ali, ale kurs przeliczenia jest
    > rekompensowany z nawiązką przez ceny w tym serwisie. A kupuję tam
    > zazwyczaj za sumy oscylujące w okolicach kilku dolarów więc nawet jak
    > przelicznik jest niekorzystny to i tak tego w zasadzie nie zauważam.

    > No właśnie o takich niszowych mi chodzi... :-)

    > Po pierwsze nie mam konta w mBanku, po drugie to samo daje mi PayPal,

    > po trzecie PayPal mnie nie zawiódł od początku swojego istnienia, po
> [...]

    Gdy kilka lat temu zaczynałem kupowanie na ali właśnie się okazało, że
    zrezygnowali z paypala. Wyrobiłem sobie kartę wirtualną, którą zasilałem
    do płatności. Może w międzyczasie dogadali się ale widać współpraca nie
    układa się stabilnie. Uparłeś się, że niezależnie od zmieniających sie
    okoliczności nie będziesz zmieniał przyzwyczajeń to sobie lamentuj i
    ignorujże jest sporo innych rodzajów płatności w tym Przelewy24. Nikt ci
    nie będzie mówił co masz robić.

    --
    pozdrawiam
    MD