    From: szemrany <s...@o...off>
    Subject: Re: [OT] Dosyć nietypowe :)
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Sender: n...@p...no
    Date: Sun, 6 Sep 2015 20:34:21 +0200

    On Sun, 6 Sep 2015 19:33:24 +0200, Sebastian Biały wrote:

    > Wziąść! Pawłowicz nie słyszałeś? To o lewckich zasadach pisowni?
    >
    > A całkiem serio: mnie też uczli wziąść, choć znowu taki stary nie
    > jestem. Ale nauczyciele byli. Tak czy inaczej moje krzywe pisanie wynika
    > bardziej z lenistwa niż z ideologii.

    Spoko, tylko wtedy trzeba by konsekwentnie mówić:

    wzięśnięty, wziąśwszy, itd. ;-)

    ps. pisząc, że uczyli masz na myśli, że tak po prostu mówili czy że się
    upierali, że tak ma być?
    Bo jeśli to pierwsze to pewnie też uczyli, żeby w każdym bądź razie
    włanczać światło w klasie, bo nie widać co w książce pisze, gdy ciemno na
    dworzu. A gdy poszłeś do tablicy w celu rozwiązywania jakiś zadań to
    preferowano orginalne podejście, nawet błędne, niż odtwarzanie z pamięci. A
    jak i tak się nie uczył lub tylko szedł po najmniejszej linii oporu to
    bynajmniej nadawał się do kładzenia kafelek, bo nie ma niczego gorszego niż
    cofanie się do tyłu... to fakt autentyczny!

    ;-)

    --
    howgh
    szemrany