    Date: Fri, 24 Jul 2015 12:37:18 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?

    > Gdzie jest więc kasa? Na co poszła? Chyba nie chcesz mi powiedzieć że
    > stworzono kilkadziesiąt wersji bazy i po kazdej zmianie specyfikacji
    > zaczynano od zera? To smierdzi kryminałem.

    > Ten system (wybory) dało się zrobić za te "grosze". Wybrano tylko
    > wyjątkowych ignorantów którzy wybrali jeszcze mniej kumatych wykonawców.
    > Ale co może być skomplikowanego w wysłaniu kilku raportów i podpisaniu
    > kluczem? Nie przesadzajmy, kumaty programista da radę to zrobić za kase
    > mniejszą.

    hmmm 0.5 miliona? - sorki, ale za to na rok nie zatrudnisz nawet osób
    gotowych dobrze to wykonać. Sorki - ale kumaty programista nie
    zaproponuje do bazy z takim obciążeniem mysql-a - i proszę nie dawać mi
    tu przykładu facebooka, bo tam użyty mysql nie ma zbyt wiele wspólnego
    po za nazwą z tym co jest do zainstalowania.

    > Tutaj mamy problem zbliżonej skali (baza danych) i górę kasy. Na co?

    Kasa jest moim zdaniem za duża - sądzę, że jest to pewne zabezpieczenie
    na to, że urzędnicy nie potrafią zdefiniować czego chcą. A system
    tworzony jest tylko dla tego jednego przypadku, to nie jest program,
    którego kody będzie można użyć gdzie indziej - a przynajmniej p-stwo
    takiego wydarzenia jest małe.

    > Ale *NA CO* one poszły?

    Poszły do firm - które na coś wydały - nie mnie pytaj.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl