    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Date: Sun, 13 Sep 2015 21:29:37 +0200
    <s...@n...lan> <mp8okc$8sf$1@node2.news.atman.pl>
    <msp8it$mlu$1@node1.news.atman.pl> <mspsn0$c93$2@node1.news.atman.pl>
    <mssg6t$4fu$1@node1.news.atman.pl> <mssktp$9n5$1@node1.news.atman.pl>
    <msss6u$hjj$1@node1.news.atman.pl> <msvaa3$15k$1@node1.news.atman.pl>
    <mt0u5j$ufq$1@node2.news.atman.pl> <mt158b$rkv$1@node1.news.atman.pl>
    <mt184d$8ha$1@node2.news.atman.pl> <mt1gvu$85i$1@node1.news.atman.pl>
    <mt1p64$glq$1@node1.news.atman.pl> <mt1tgg$trq$1@node2.news.atman.pl>
    <mt3e3l$7sf$1@node1.news.atman.pl> <mt3ha6$h7i$1@node2.news.atman.pl>
    <mt3lqs$g4k$1@node1.news.atman.pl> <mt3o43$o75$1@node2.news.atman.pl>
    <mt3su2$nig$1@node1.news.atman.pl> <mt44vi$5qk$1@node2.news.atman.pl>
    <mt4e8r$ana$1@node1.news.atman.pl> <mt4fl6$c7d$1@node1.news.atman.pl>
    <mt4gmp$dfk$1@node1.news.atman.pl> <mt4gpd$hkl$1@node2.news.atman.pl>
    <mt4i44$f7u$1@node1.news.atman.pl>

    On 2015-09-13 21:17, AK wrote:
    > Gupis chlopcze i tyla :)

    Miał być EOT. Jesli dobrze licze już 2-gi.

    > PS: Jedynie WinForms byl dosc kiepski bo oparty wtedy na GTK
    > i chyba ASP .NET nie calkiem pelny.
    > Reszta dzialala (oczywiscie byl to .NET 2.0 wiec dosc kiepski, ale
    > dzialal).

    Masz na to jakies dowody że działał poza slowem pryszczatych
    nastolatków? Czy tylko wyświetlał helloworldy? Mono miał kiedyś ciekawy
    wyciek pamięci ktory powodował oopsa kernela jak rownież jakis ciekawy
    przypadek liczenia źle logarytmów. Na helloworldzie jednak było bardzo
    ok. Dalej, na produkcję!

    Wpadka z obliczeniami trafila się nawet w jedym z Pentium, skąd
    założenie że mono pisane ad-hoc działa?

    > Slowem: bzdurzysz (zwlaszcza ze MS w pierwotnej wersji wypuscil
    > .NET na 2 osy: Win i.. wlasnie na FreeBSD - mam jeszcze instalki.

    Nikt nie pamięta .net w wersjach starszych niż wczorajsze. To jedna z
    wad tego środowiska. Musisz mieć najnowsze bo większośc softu chce
    najnowsze. Czyli - na bsd nie ma .neta MS. A mono będzie zawsze w tyle.

    > Owszem poniej zamknal wersje BSDowa (a raczej zaprzestal jej rozowju i
    > supportu).

    Ojej. I co z tymi wszystkimi profesjonalistami ktorzy juz zdążyli
    wrzucić to na produkcę? Kupili Windowsy? Alleluja i do przodu!