  • Data: 2015-09-03 18:09:10
    Temat: Re: [OT] Nie polecam PlugIT_pl aka lutownicze.pl
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Tu chyba zaczyna iść ku dobremu

    Owszem, ja ze zdziwienia nie moge wyjsc, ze sad rejonowy wyslal mi SMSa,
    ze do odbioru jest dokument, o ktory prosilem.
    Czesc rzeczy zalezy od tego urzednika, z ktorym bezposrednio zalatwiasz
    sprawe i tu raz trafisz na przyzwoitego czlowieka, a czasem na q'asa.
    Ale czesc spraw narzucil ustawodawca i tu juz musisz sie pytac, czy na
    swojej wlasnej ziemi mozesz postawic bude na narzedzia ogrodnicze. Urzad
    ma na decyzje miesiac, Ty na odwolanie tydzien. Wyobraz sobie dobrze
    prosperujaca firme, ktora kaze czekac miesiac na towar/usluge i dajaca
    tydzien na reklamacje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa