  • 1. Data: 2015-09-02 14:16:52
    Temat: [OT] Nie polecam PlugIT_pl aka lutownicze.pl
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    No i wybrałem sobie miernik, nie Kyoritsu, a CIE, niestety
    wybrałem w/w sprzedawcę i ch... bombki strzelił. Kasa wpłacona parę dni
    temu(28/8), zero kontaktu telefonicznego, mailowego(2 maile) czy GG.
    Zaczynam się powoli bać.
    Radzę trzymać się od tego sprzedawcy z daleka.

    Bo(o)t manager

  • 2. Data: 2015-09-02 14:49:02
    Temat: Re: [OT] Nie polecam PlugIT_pl aka lutownicze.pl
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    wystarczyło chwilę poszukać ;

    http://www.opineo.pl/opinie/lutownicze-pl

  • 3. Data: 2015-09-02 14:57:04
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 02 Sep 2015 14:49:02 +0200, sundayman napisał/a:

    > wystarczyło chwilę poszukać ;
    >
    > http://www.opineo.pl/opinie/lutownicze-pl

    Ano potem się dowiedziałem że PlugIT_PL to lutownicze.pl
    Dodzwoniłem się, mają w ciągu 20 minut podać mi numer przewozowy paczki.
    Pożyjom, uwidim.

    Bo(o)t manager

  • 4. Data: 2015-09-02 15:58:27
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 14:57, Bo(o)t manager pisze:

    > Ano potem się dowiedziałem że PlugIT_PL to lutownicze.pl
    > Dodzwoniłem się, mają w ciągu 20 minut podać mi numer przewozowy paczki.
    > Pożyjom, uwidim.

    Pewnie zamawiają na aliexpresie po otrzymaniu od ciebie wpłaty. A tam
    termin czasami do 60 dni więc się naczekasz. Po co korzystać z
    dodatkowego pośrednika skoro można samemu zamówić z Chin?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2015-09-02 15:58:53
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 14:16, Bo(o)t manager pisze:
> [...]
    > Zaczynam się powoli bać.
    > Radzę trzymać się od tego sprzedawcy z daleka.

    A jaki konkretnie miernik?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2015-09-02 16:30:30
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 02 Sep 2015 15:58:53 +0200, Mario napisał/a:

    > A jaki konkretnie miernik?

    CIE 3130B, Był w Biallu i nawet 2 PLN taniej, ale wygodnie mi się płaci
    przez payU i skusiłem się na allegro.
    Nawet niech nie myśli że będę czekał 60 dni, jeszcze tydzień i
    będę robił raban. PayU też podpadło, chciałem zapłacić kredytówką i nie
    przeszło(mielił i mielił transakcję, a ze dwa dni chyba), zapłaciłem
    transferem, wiedział bym że się tak skończy, wziąłbym w Biall'u. Zapłacił
    bym kredytówką to bank by się martwił, ja zgłosiłbym chargeback i po
    kłopocie.
    P.S. Na allegro można paypalem?

    Bo(o)t manager

  • 7. Data: 2015-09-02 17:39:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Nauczka dla wszystkich - kupując w mało znanej firmie w internecie
    płacimy TYLKO pobraniem. Wtedy w razie czekania dłużej niż parę dni -
    niech się całują w przysłowiową dupę.

  • 8. Data: 2015-09-02 18:27:51
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-09-02 14:16, Bo(o)t manager wrote:
> [...]
    > Zaczynam się powoli bać.
    > Radzę trzymać się od tego sprzedawcy z daleka.

    Nie ma to jak panika i oskarżenia o cholera wie co po kilku dniach (z
    czego 2 lub 3 to weekend).

  • 9. Data: 2015-09-02 21:25:51
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" napisał w wiadomości grup
    ke.org...

    > A jaki konkretnie miernik?

    CIE 3130B,

    Czepiam się :) Powiedz czym cie skusił? On jest strasznie ... brzydki!
    Wojtek

  • 10. Data: 2015-09-02 21:28:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie ma to jak panika i oskarżenia o cholera wie co po kilku dniach (z
    > czego 2 lub 3 to weekend).

    Myślałem chwilę jak kulturalnie to skomentować. Najbardziej adekwatnie
    będzie tak; jesteś matołem.