  • Data: 2015-08-20 03:19:13
    Temat: Re: [OT] Okulary neurochirurga
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:mr1p2l$7ht$1@srv.chmurka.net...

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Od jakiegoś czasu czekam kiedy nie będzie wolno wytrzepać samemu dywanu bo
    > jakieś przepisy wymuszą posiadanie odpowiednich uprawnień (= wynajęcie do
    > tego firmy z certyfikatem), i może wykupienia kwoty emisji kurzu do
    > atmosfery :).

    U mnie na osiedlu padło kilka trzepaków, pewnie pod to... choć byłem parę
    dni temu świadkiem, jak dwóch ludzi pardon le mot, trzepało. Dywan
    oczywiście, a co się skojarzyło? :))

    > A to widzę już, tylko z innej flanki. Nie wynająłem firmy -> się
    > wzbogaciłem -> podatek.

    "Dobrze kombinujesz, Jasiu!" :)
    Pójdźmy dalej, wynajmiesz firmę, dzięki jej działalności wartość dywanu
    wzrosła, więc co? TAAAK!! Zapłacisz podatek!
    Czemu firmy boją się używać darmowego pakietu Open Office, choć ponoć
    licencja na to pozwala? Bo fiskus się przyjebuje, że przez niezakupienie M$
    Office, nie wydałeś pieniędzy, przez co się wzbogaciłeś, więc... znów
    zgadłeś! Musisz zapłacić podatek!
    "Na znak łaski, wprowadzam podatek od prostych pleców!" (Z filmu "o 2
    takich, co ukradli ksieżyc", nie znalazłem kawałka na YT)

    Najlepsze, że to nie są moje wymysły, tylko życie... Ja to tylko lekko
    ubarwiłem.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205