  • 31. Data: 2016-12-24 05:43:21
    Temat: Re: [OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.12.2016 o 19:55, Kamil pisze:

    > Niekoniecznie źle. Powiedziałbym tradycyjnie. Dawnyi czasy M$ wymagał od
    > programów na Windows certyfikacji i stawiał wymóg instalacji na C. Jeśli
    > teraz progamiści od tego odchodzą to i dobrze.

    Nie "teraz programiści odchodzą" tylko od późnych lat 90' powszechny
    jest wybór miejsca instalacji.

    > Pisałem "bywa szkodliwe".

    Szkoda będzie wtedy, kiedy poprzez instalację na partycji D: nie będzie
    można zainstalować go ponownie po reinstalce systemu. Jeżeli program bez
    reinstalacji nie odpali się, to może być najwyżej brak korzyści z
    instalacji na D:

    Swoją drogą, właśnie na czym ma polegać szkodliwość instalacji na D:?

    p. m.

  • 32. Data: 2016-12-28 05:17:41
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "m" napisał:

    > Swoją drogą, właśnie na czym ma polegać szkodliwość instalacji na D:?

    Szkodliwy jest sam sposób myślenia, a raczej jego propagowanie. System i
    programy powinny byc na partycji systemowej, chyba że są to programy w pełni
    portable. Wówczas robiby backup partycji i w razie awarii potrzebujemy 5 min
    na odtworzenie systemu. Wszelkie kombinacje z inna niz systemowa partycją to
    bicie piany.

    > Nie "teraz programiści odchodzą" tylko od późnych lat 90' powszechny
    > jest wybór miejsca instalacji.

    To nie ten temat.

    pzdr

  • 33. Data: 2016-12-28 10:59:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-28 o 05:17, Kamil pisze:

> [...]
    > min
    > na odtworzenie systemu. Wszelkie kombinacje z inna niz systemowa

    Szkodliwe jest to co piszesz.
    Jakie ma znaczenie miejsce instalacji programów skoro i tak
    masz wszystko zarchiwizowane ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2016-12-28 18:34:29
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Szkodliwe jest to co piszesz.
    > Jakie ma znaczenie miejsce instalacji programów skoro i tak
    > masz wszystko zarchiwizowane ?

    Wiesz na czym polega backup/obraz partycji systemowej? To nie to samo co
    archiwizacja danych z innych dysków. Pomyśl chwilę i nie bij piany.

    pzdr

  • 35. Data: 2016-12-28 19:45:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-28 o 18:34, Kamil pisze:

    > Wiesz na czym polega backup/obraz partycji systemowej? To nie to samo co
    > archiwizacja danych z innych dysków. Pomyśl chwilę i nie bij piany.

    Jak rozumiem ty archiwizujesz tylko systemową i dlatego instalujesz
    oprogramowanie tylko na niej. I dlatego ludziom którzy archiwizują
    całość wmawiasz debilizmy że powinni instalować na systemowej.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2016-12-29 12:09:10
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Jak rozumiem...

    Rozumiesz??? Żartujesz? Obraz systemu, a archiwizacja danych to zupełnie
    insza inszość. Jak Ci to wyjaśnić abyś zrozumiał?

    Pzdr

  • 37. Data: 2016-12-30 18:26:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-29 o 12:09, Kamil pisze:

    > Rozumiesz??? Żartujesz? Obraz systemu, a archiwizacja danych to zupełnie
    > insza inszość. Jak Ci to wyjaśnić abyś zrozumiał?

    Pisemnie.
    Zacznij od wyjaśniania dlaczego krytykujesz instalację programów
    na partycji innej niż systemowa.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2016-12-31 16:42:51
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ja mam dysk 500GB , dysk jest podzielony na 11 partycji , Dysk C:\
    partycja systemowa ma 20 GB , Dysk D:\ Programy ma 20 GB , dysk E:\
    Instalki tez ma 20 GB

  • 39. Data: 2016-12-31 18:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl ...

    > ja mam dysk 500GB , dysk jest podzielony na 11 partycji , Dysk C:\
    > partycja systemowa ma 20 GB , Dysk D:\ Programy ma 20 GB , dysk E:\
    > Instalki tez ma 20 GB

    Podziwiam...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 40. Data: 2016-12-31 19:55:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Grzegorz brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl ...

    > Podziwiam...

    A co tu podziwiać?

    Można wtedy bardzo łatwo (a może lepiej: przejrzyście) ustawić plany
    backupów, czy to całościowych, czy różnicowych. Łatwiej całością
    zarządzać, gdyż przykładowo wiadomo, co najczęściej rotuje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam