  • 1. Data: 2016-12-07 17:42:58
    Temat: dell d505 i klawiatura
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pisałem wcześniej, że w lilo linuxa nie działa mi klawiatura,
    myślałem ,że to wina softu, ale nie bardzo...

    dziś wyłączyłem powerem mojego windowsa xp i...
    na ekranie wyboru tryb awarjny czy normalny boot klawiatura mi też nie
    działa...

    co za diabeł? dodam, że klawiatura to jakieś gówno francuskie lub
    szwabskie, z pozamienianymi klawiaszami - wygląda jak układ maszynistki
    nie programisty..

    ma Ktoś tu jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2016-12-08 09:29:11
    Temat: Re: dell d505 i klawiatura
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-12-07 19:42, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
> [...]
    >
    > co za diabeł? dodam, że klawiatura to jakieś gówno francuskie lub
    > szwabskie, z pozamienianymi klawiaszami - wygląda jak układ maszynistki

    Sprawdzić klawiaturę z innym komputerem, sprawdzić z Dellem inną klawiaturę.

  • 3. Data: 2016-12-08 16:40:57
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    1. Wystawić koło puszki na śmieci
    2. Kupić nowy w sklepie "Nie dla Idiotów"

  • 4. Data: 2016-12-08 18:45:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 17:42, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > ma Ktoś tu jakiś pomysł?

    Podobny efekt daje klawiatura USB podpięta do starego kompa.
    W stacjonarnym pomaga wpięcie starej z PS2.
    Pytał bym na forum lapków tego producenta