  • 21. Data: 2012-07-28 09:25:57
    Temat: Re: [OT] Re: Nietypowy policjant
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Saturday, July 28, 2012, 3:11:04 AM, you wrote:

    > http://static.goldenline.pl/user_photo/122/user_1829
    8_016e30_huge.jpg
    > Hmmm, nie wiem, czy aby padł musiałby dostać w mordę, czy wystarczyłoby,
    > że stanę przed nim i uświadomię gnojowi, kogo ma przed sobą, a on sam
    > się położy i popłacze.

    To może do mnie przyjedziesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2012-07-28 09:37:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-28 01:10, anacron pisze:
    > Gil skurwysynu jebany dam Ci ostatnie ostrzeżenie, odpierdol się. Rafale
    > Gil jesteś debilem o intelekcie parkometru, co udowadniasz za każdym
    > razem. Nie moja wina, że Twoja matka to kurwa, żona ma dupę jak szafa
    > trzydrzwiowa, a córka robi loda menelom pod mostem. To nie moja wina.

    On tylko zniżył się do twojego poziomu, byś w ogóle był w stanie
    cokolwiek zrozumieć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2012-07-28 09:45:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Saturday, July 28, 2012, 9:37:21 AM, you wrote:

    > W dniu 2012-07-28 01:10, anacron pisze:

    [...]

    > On tylko zniżył się do twojego poziomu, byś w ogóle był w stanie
    > cokolwiek zrozumieć.

    On nie zrozumie. On się posuwa dalej. Dawno Komitet Zniczowy się nie
    zawiązywał...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-07-28 11:26:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-28 03:11, anacron pisze:

> [...]
    > wystarczyłoby, że stanę przed nim i uświadomię gnojowi, kogo ma
    > przed sobą, a on sam się położy i popłacze.

    Mama nie mówiła, że to zdjęcie sprzed 11 lat ? :)
    Jakbyś jechał mnie okładać - daj znać, przeleję Ci kasę na
    paliwo co byś bez krępacji mógł parkować przodem albo tyłem nie
    martwiąc się o spalanie.

  • 25. Data: 2012-07-28 11:56:37
    Temat: Re: Nietypowy policjant
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > motyliński - nie mówcie do mnie debilu, bo pomyślą, że twoja
    > matka to mój syn.

    dzieci, czy moglibyście te pyskówki przenieśc na priv?
    Macie maile albo GG?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 26. Data: 2012-07-28 13:53:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Saturday, July 28, 2012, 11:26:02 AM, you wrote:

    8_016e30_huge.jpg
    > Mama nie mówiła, że to zdjęcie sprzed 11 lat ? :)

    Ale po co psujesz niespodziankę?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2012-07-29 05:01:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    8_016e30_huge.jpg
    > To może do mnie przyjedziesz?

    W sumie nie wiem ... Ale powiem, że pedałki wyciągające moje
    foto sprzed 10 lat gdy byłem piękny i młody - podniecają mnie
    jako żywo ... Przepraszam :)

  • 28. Data: 2012-07-29 05:03:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-28 11:56, Budzik pisze:

    > dzieci, czy moglibyście te pyskówki przenieśc na priv?
    > Macie maile albo GG?

    Ja z chęcią. Namów swojego chłopaka by podał namiary na siebie ...

  • 29. Data: 2012-07-29 13:42:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Sunday, July 29, 2012, 5:01:29 AM, you wrote:

    > W sumie nie wiem ... Ale powiem, że pedałki wyciągające moje
    > foto sprzed 10 lat gdy byłem piękny i młody - podniecają mnie
    > jako żywo ... Przepraszam :)

    Gdybym był pedałkiem, to też stwierdziłbym - ładne ciacho ;->

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2012-07-29 20:10:55
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    > ....a córka robi loda menelom pod mostem. ....

    O!.
    Ładna? (Czy w nocy podchodzić?)
    Pod którym mostem? (Mostów u nas prawie tyle co debili na tej grupie.)