  • Data: 2010-04-12 23:57:01
    Temat: Re: [OT] Re: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale to dość proste jest, nie drmatyzowałbym. Altium jest imho dość prosty
    (no, chyba że to przyzwyczajenie). Więcej problemów jest z szybkimi zmianami
    jakichś ustawień, to rzeczywiście trzeba
    grzebać w opcjach, no ale z drugiej strony sporo ich jest...

    Mnie brakuje w tej chwili mozliwości "odwrócenia" płytki, tak , żeby można
    ją widzieć "od tylu".
    Chociaż nawet nie tak - ta opcja jest w widoku 3D, tylko że moja karta
    graficzna nie jest obsługiwana... :)
    A zamiast robić to w jakichś "direct x"-ach itp , można by to zrobić
    "normalnie", na każdą kartę...