  • 1. Data: 2010-04-11 20:39:33
    Temat: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No nie mogę znaleźć informacji, jak przy projektowaniu PCB szybko wybrać
    komponent (ale bez skakania do niego, bo to przesuwa okno).
    Tak, żeby go podświetlić i nie szukać ręcznie ?

  • 2. Data: 2010-04-11 20:40:59
    Temat: Re: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    już nieaktualne, pośpieszyłem się z pytaniem :)

  • 3. Data: 2010-04-11 23:38:24
    Od: Konop <k...@g...pl>

    sundayman pisze:
    > już nieaktualne, pośpieszyłem się z pytaniem :)

    W takiej sytuacji albo zostawiaj opis dla "potomnych", żeby osoby
    szukające w archiwum znalazły nie tylko pytanie, ale też odpowiedź, albo
    daj szybko _anuluj_ albo _wycofaj_ wiadomość.... Taka moja rada na
    zachowanie porządku ;)...

    Konop

  • 4. Data: 2010-04-12 21:31:33
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-11 22:40, sundayman pisze:

    > już nieaktualne, pośpieszyłem się z pytaniem :)

    No to napisz dla potomności. Jaki jest ten magiczny skrót?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-04-12 22:42:41
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > No to napisz dla potomności. Jaki jest ten magiczny skrót?

    No ale właśnie nie ma skrótu :)
    Wystarczy w "lfyboxie", czy jak to się tam nazywa, kiedy ma się wybrane
    "components"
    i wyswietlone wszystkie komponenty, "odznaczyć" opcje "zoom" przy
    zaznaczonym "select".
    I klikając na komponent automatycznie się on podświetla i jednocześnie nie
    zmienia się widok, bo zoomu nie ma :)
    A czy na to jest skrót klawiszowy, to nie wiem. No ale wielką przeszkodą to
    juz nie jest, chociaż niby by się przydało też.

    (dotyczy Altium Designer Summer 09).

  • 6. Data: 2010-04-12 23:13:06
    Temat: [OT] Re: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-04-13 00:42, sundayman pisze:
> [...]
    > I klikając na komponent automatycznie się on podświetla i jednocześnie
    > nie zmienia się widok, bo zoomu nie ma :)
    ... i zatańczyć na prawej nodze spluwając jednocześnie przez lewe ramię.

    Ja nie wiem, kasują za te EDA jakieś kosmiczne pieniądze a nie stać ich
    na zatrudnienie ludzi którzy w koncu przeprojektują UI na ludzki i z XXI
    wieku? (nie tylko o Altium i generalnie EDA chodzi, to chyba caly
    szeroko rozumiany CAD tak ma). Rozumiem stuletnie przyzwyczajenia do
    AutoCADa version 1.0, raczkujacego UI, Windows 2.0 i w ogole, ale...

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 7. Data: 2010-04-12 23:57:01
    Temat: Re: [OT] Re: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Ale to dość proste jest, nie drmatyzowałbym. Altium jest imho dość prosty
    (no, chyba że to przyzwyczajenie). Więcej problemów jest z szybkimi zmianami
    jakichś ustawień, to rzeczywiście trzeba
    grzebać w opcjach, no ale z drugiej strony sporo ich jest...

    Mnie brakuje w tej chwili mozliwości "odwrócenia" płytki, tak , żeby można
    ją widzieć "od tylu".
    Chociaż nawet nie tak - ta opcja jest w widoku 3D, tylko że moja karta
    graficzna nie jest obsługiwana... :)
    A zamiast robić to w jakichś "direct x"-ach itp , można by to zrobić
    "normalnie", na każdą kartę...

  • 8. Data: 2010-04-13 00:26:43
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Mnie brakuje w tej chwili mozliwości "odwrócenia" płytki, tak , żeby
    > można ją widzieć "od tylu".
    > Chociaż nawet nie tak - ta opcja jest w widoku 3D, tylko że moja karta
    > graficzna nie jest obsługiwana... :)

    Hmmmm... kiedyś taką opcje widziałem... ale było to wersja z Winter w
    nazwie. Działało raczej w widoku normalnym, a nie w 3D... ale nie mam
    możliwości sprawdzenia tego już niestety...

    Konop

  • 9. Data: 2010-04-13 06:31:03
    Od: "JR" <l...@p...onet.pl>

    > Mnie brakuje w tej chwili mozliwości "odwrócenia" płytki, tak , żeby można
    > ją widzieć "od tylu".
    W Altium 6.9 robisz View > Flip Board

  • 10. Data: 2010-04-13 09:16:50
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JR" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W Altium 6.9 robisz View > Flip Board

    no oczywiście :) Teraz to zauważyłem... działa oczywiście.
    Ślepota jakaś czy co...