  • 11. Data: 2015-11-14 15:16:59
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 15:03, platformowe głupki wrote:
    > skoro o programowaniu nie
    > można...

    Pierwszy link z googla.

    https://www.bram.us/demo/projects/jsprogressbarhandl
    er/

    Gdybyś wybrał właściwą grupę i pozbył się tików politycznych może
    dostałbyś odpowiedź.

  • 12. Data: 2015-11-14 15:56:33
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał:

    > ale Panowie, pogadajmy lepiej o dziewcznyach, skoro o programowaniu nie można...

    Skoro ma sie prze soba siemiona ktoremu sie nie chce wpisac w google "progress bar",
    to faktycznie nie mozna.
    Trzeba sie troche szanowac, a nie tracic czas na byle byle dupka/lenia/niedouka.

    AK

    ---
    Avast.

  • 13. Data: 2015-11-14 16:21:32
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 3:56:35 PM UTC+1, AK wrote:

> [...]
    > to faktycznie nie mozna.
    > Trzeba sie troche szanowac, a nie tracic czas na byle byle dupka/lenia/niedouka.

    A Ty tak poważnie wierzysz, że on o drogę pyta?

  • 14. Data: 2015-11-14 16:27:55
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > A Ty tak poważnie wierzysz, że on o drogę pyta?

    Alez skad :)! Znam tego ciulika od lat.
    Po prostu (jak zawsze) chce sie ponaparzac.
    No to trafila kosa na kamien :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 15. Data: 2015-11-14 16:28:26
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał:

    > PiS prekariatowi nie pomoze. W latach 2005-2007 PiS realizowal neoliberalna
    politykę gospodarczą,
    > i skład nowego rządu Szydło sugeruje że znowu tak będzie. PiS jest prospoleczny
    tylko w kampanii
    > wyborczej, po wyborach woli się skupić na awanturach dyplomatycznych i tropieniu
    agentów. A to
    > dlatego, że Kaczyńskiego gospodarka po prostu nie interesuje.

    Hm...
    No to jakim cudem na koniec 2007 roku "dziura budzetowa"
    wynosila ~15mld PLN, w stosunku do dzisiejszej 56 + 150mld
    "zajumanych" z OFE = 200mld PLN.
    W dodatkiu Gilowska sciagnela na siebie ujadanie Chlebowskiego
    (jeszcze wtedy nie byly znane jego schadzki na cmentarzu:))
    jak to niby "zmarnowala" 4mld zl, gdyz przy tak korzystnym stanie budzetu
    "na szybko" wydala te 10mld akonto roku 2008 coby _odciazyc_ w nim
    budzet o ta kwote. Zrobila to _juz po przegranych przez PiS wyborach_
    napewno nie w celu partyjnym bo gdyby byla cwana to zaliczylaby
    deficyt 6mldPLN, ale PO musialby w 2008 te 10mld doliczyc do swego
    deficytu, a ni byl on maly (~25mld).
    Gdyby nie Gilowska (wydala te pieniadze "na szybko" w 2007 na tzw wydatki
    celowe fakt ze zmusila samorzady do pewnej ekwilkibrystyki ale zawsze:)
    wynosilby ~35mld.

    Na koniec 2007 rokui deficyt budzetowy wynosil:
    ~15mld, deficyt finansow publicznych ~25mld, dlug finansow publicznych ~525mld
    (i to przy obnizeniu podatkow, zlikwidowaniu podatku od nieruchomisci przy
    dziedziczeniu itp itd).
    Dzisiaj (koniec 2015) mamy taki stan, ze _faktyczny_:
    deficyt budzetowy 56 + 150mld "zajumanych" z OFE = 200mld
    dlug finansow publicznych ~1100 mld.

    Ja sie dziwie, ze PiS w ogole _chce sie bawic_ w naprawe drugiej Grecji,
    (zostawilbym to w cholere, niech zgnije do konca...)
    a Ty dalej swoje, ze "za Tuska to porzadne smieci sa" :)

    PS: Gadasz niesprawdzone wdrukowane w leb komunaly jak jakis POwski leming.

    AK

    ---
    Avast.

  • 16. Data: 2015-11-14 16:48:42
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 4:27:57 PM UTC+1, AK wrote:

    > Alez skad :)! Znam tego ciulika od lat.
    > Po prostu (jak zawsze) chce sie ponaparzac.
    > No to trafila kosa na kamien :)

    Eeee szkoda czasu.

  • 17. Data: 2015-11-14 16:54:00
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > A tak. [...]
    > A jakim algorytmem wybrałeś swojego kandydata/ugrupowanie?

    No to mi zapodałeś klina.
    Jest tak oczywiste pytanie, ze az trudno mi bylo znalesc sedno/prawde pierwotna.
    Musialem sie dluzej zastanowic i "skondeksowac" odpowiedz (dlatego jest badzo
    niepelna i baaardzo uproszczona).

    1. Antykomunizm (nie mowie ze idealny, ale zawsze:)
    Zawsze byle "zwolennikiem" Solidarnosci Walczacej, a "kompromis"
    Okraglego Stolu wciaz przyprawia mnie o mdlosci.
    2. PC/PiS to jedyne ugrupowanie, ktoremu (a naprawde nie bylo latwo)
    udalo sie przeniesc przez te lata idealy/wartosci II RP czyli Polski mojego, Taty
    (a chyba i moje, nie bez przyczyny lemingi nazywaly mnie "przedwojennym ..." ;)
    3. "Panstwowosc" PiS + wskazniki gospodarcze.
    4. Partia najmniej "falszywa" (brzydze sie klamstwem, falszem i cwaniactwem,
    a np. PO jest tego wrecz kwintesencja. PSL zreszta tez :)

    PS: Odpowiedzialem Ci - mimo nieco zartobliwej formy - naprawde w miare powaznie.
    Mam nadzieje, ze to docenisz i nie zrobisz z tego "beki", mimo niewatpliwie
    innych
    Twych pogladow.

    AK

    ---
    Avast.

  • 18. Data: 2015-11-14 16:56:47
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:
    > Eeee szkoda czasu.

    Mam go ostatnio pod dostatkiem , ale generalnie masz 100% racji ;)

    AK

    ---
    Avast.

  • 19. Data: 2015-11-14 17:44:39
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Skoro tak to *WSZYSCY* jeseśmy niedoukami z usenetu.

    Dlaczego wszyscy ? Skad ten wyssany z palca wniosek ?
    Nie widze logicznych podstaw do takiej implikacji :)
    Nie badz taki zarozumialy. Ty to nie wszyscy :)

    PS: ..ale ze wciaz to _wiekszosc_ w Waszym "smieciowym pokoleniu"
    to niestety nieazprzeczalny fakt...

    AK

    ---
    Avast.

  • 20. Data: 2015-11-14 18:07:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 17:44, AK wrote:
    > Dlaczego wszyscy ? Skad ten wyssany z palca wniosek ?

    Z identycznego wniosku że cale obecne pokolenie jest do dupy a
    poprzednie zajebiste na podstawie kilku przypadków. Ponieważ przejawiasz
    silne tendencje do wsadzania ludzi w szufladki w zależności od wieku.

    > Nie widze logicznych podstaw do takiej implikacji :)

    Na usenecie nie używa się logiki.

    > Nie badz taki zarozumialy. Ty to nie wszyscy :)

    To nie jest zarozumiałość, zwykłe trolowanie.

    > PS: ..ale ze wciaz to _wiekszosc_ w Waszym "smieciowym pokoleniu"
    > to niestety nieazprzeczalny fakt...

    O bingo. Zastanawiam się czy takie poglądy nie sa powodem Twojego
    obecnego narzekania na brak pracy. W tym zawodzie zespół raczej nie
    toleruje ideologicznych zarozumialców. Szczególnie *takich* zarozumialców.

    PS. Juz tylko większośc? Przed chwilą było całe śmieciarskie. Jakie to
    szczęście że jednak ludzie zmieniają pozornie poglądy.

    PS2. Tak, zamierzam tępić każdą głupią wypowiedź bazującą na fałszywej
    tezie z gatunku "za moich czasów każdy mieścił się na ferrytowych
    koralikach więc jestem lepszy".