  • 21. Data: 2015-11-14 18:20:19
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 4:54:02 PM UTC+1, AK wrote:

    > No to mi zapodałeś klina.
    Nie chciałem zadawać klina. Na początku pół żartem chciałem
    rozmowę zawrócić na kierunek zgodny z grupą. Potem pomyślałem
    całkiem poważnie: przy pomocy jakich algorytmów można oceniać
    ugrupowania polityczne?

    > Jest tak oczywiste pytanie, ze az trudno mi bylo znalesc sedno/prawde pierwotna.
    > Musialem sie dluzej zastanowic i "skondeksowac" odpowiedz (dlatego jest badzo
    > niepelna i baaardzo uproszczona).
    Jeśli potraktować to pytanie serio, to odpowiedź wydaje się trudna.

    > 1. Antykomunizm (nie mowie ze idealny, ale zawsze:)
    > Zawsze byle "zwolennikiem" Solidarnosci Walczacej, a "kompromis"
    > Okraglego Stolu wciaz przyprawia mnie o mdlosci.
    > 2. PC/PiS to jedyne ugrupowanie, ktoremu (a naprawde nie bylo latwo)
    > udalo sie przeniesc przez te lata idealy/wartosci II RP czyli Polski mojego,
    Taty
    > (a chyba i moje, nie bez przyczyny lemingi nazywaly mnie "przedwojennym ..." ;)
    > 3. "Panstwowosc" PiS + wskazniki gospodarcze.
    > 4. Partia najmniej "falszywa" (brzydze sie klamstwem, falszem i cwaniactwem,
    > a np. PO jest tego wrecz kwintesencja. PSL zreszta tez :)
    >
    > PS: Odpowiedzialem Ci - mimo nieco zartobliwej formy - naprawde w miare powaznie.
    > Mam nadzieje, ze to docenisz i nie zrobisz z tego "beki", mimo niewatpliwie
    innych
    > Twych pogladow.

    Choć bez beki, to początkowo faktycznie chciałem pożartować. Za to teraz
    jest mi głupio a nie wesoło, bo mój algorytm przy Twoim był bardzo prosty:
    1) Byli za krótko u władzy, dam im jeszcze szansę (tak tak, chodzi o PIS).

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-11-14 18:26:18
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Powtarzasz po kimś bajki. Procedurę nadmiernego deficytu zniesiono pewnie dla jaj.

    Pewnie tez wprowadzona ją "dla jaj" i zapewne (jak sądzisz) za PiS.
    Otoz procedure nadmiernego deficytu UE wprowadzila dla Polski
    w 2009 roku po "niezwykle udanym" rokuj budzetowym "kochanego" PO.
    Gdyby nie chamska kradzierz pieniedzy z OFE (~150mld) i dzis nie byloby
    najmniejszychg szans na jej zniesienie.
    Zreszta spokojnie lemingu. Nie jest pewne czy chamskie "zajumanie" przez PO
    pieniedzy z OFE nie zostanie potraktowane przez UE tak jak na to zasluguje
    (zwykle zlodziejstwo!). Sprawa jest w toku.

    > Za czasów PiS to będzie raj na ziemi. I krzyże stanieją...

    O ! Palikociarz !
    Na mily Bog, juz myslalem, zescie calkiem wymarli :)
    Jak fajnie, ze przypadkowo odkrylem (fakt ze ledwo rzężący,
    ale jednak wciaz zyjacy) okaz! :) (dbaj o siebie chlopie, w archeo/zoo
    cena 1kg Palikociarza wziac zwyzkuje !:)
    PS: Dla mnie 10% znaleznego ! (pkt.3 par45 KPA..:P)

    AK

    ---
    Avast.

  • 23. Data: 2015-11-14 18:29:17
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:\

    > Jeśli potraktować to pytanie serio, to odpowiedź wydaje się trudna.

    Tak naprawde, jesli nie podejdzie sie do sprawy fanatycznie, ale _szczerze_
    to faktycznie jest bardzo trudna (jak kazdy taki wybor).

    AK

    ---
    Avast.

  • 24. Data: 2015-11-14 18:31:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i ty mówisz coś o pisie - komedia europejska...

  • 25. Data: 2015-11-14 18:34:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wasi europejscy kumple
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/hamas-i-islamski-dzi
    had-potepily-zamachy-w-paryzu/bmjfkv

  • 26. Data: 2015-11-14 18:37:38
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 6:29:19 PM UTC+1, AK wrote:

    > Tak naprawde, jesli nie podejdzie sie do sprawy fanatycznie, ale _szczerze_
    > to faktycznie jest bardzo trudna (jak kazdy taki wybor).

    Tak tak, o żaden fanatyzm, ani nawet o żadne upodobania osobiste
    mi nie chodziło. Np. bierzemy sztuczną sieć neuronową. Na wejście
    podajemy sieci cechy parlamentu. Na wyjście średni wzrost/spadek
    gospodarczy w ciągu 10 lat od utworzenia danego parlamentu (wpływ
    długo i krótkofalowy ustaw). Jakie cechy parlamentu trzeba podać
    sieci na wejście, aby taka sieć w ogóle mogła zadziałać?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-11-14 18:50:25
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Z identycznego wniosku że cale obecne pokolenie jest do dupy a poprzednie zajebiste
    na podstawie
    > kilku przypadków. Ponieważ przejawiasz silne tendencje do wsadzania ludzi w
    szufladki w zależności
    > od wieku.

    Otoz jest dokladnie odwrotnie :)
    Cale Twoje "smieciarskie" pokolenie jest do d.. bo zaledwie jeden
    z ogonow jego rozkladu normalnego jest bardzo OK.

    W przypadku mojego ("przedwojennego") pokolenia jest inaczej.
    To tylko ogony widma (oba, zarowno tez "grunwaldzko-0czerwony"
    jak i "skrajnie narodowy nie sa napewno OK.
    Reszta (czyli wiekszosc) jest jak najbardziej cacy :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 28. Data: 2015-11-14 18:57:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 18:50, AK wrote:
    > Otoz jest dokladnie odwrotnie :)
    > Cale Twoje "smieciarskie" pokolenie jest do d.. bo zaledwie jeden
    > z ogonow jego rozkladu normalnego jest bardzo OK.

    Stop. Na przestrzeni zaledwie kilku chwil było całe do dupy, potem w
    większości do dupy i znowu całe do dupy. Możesz ustalić jakiś wspólny front?

> [...]
    > jak i "skrajnie narodowy nie sa napewno OK.
    > Reszta (czyli wiekszosc) jest jak najbardziej cacy :)

    Tylko kto ten socjalizm z zapałem budował. Pewno ruskie szpiony razem z
    ogonami widma. No proszę, całkiem zgrabny workaround wyszedł. Moving on.

  • 29. Data: 2015-11-14 19:15:53
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > O bingo. Zastanawiam się czy takie poglądy nie sa powodem Twojego obecnego
    narzekania na brak
    > pracy.

    Ale jak wcale nie narzekam ! Skad ten wniosek ?
    Spokojnie dotrwam do emerytury :) Nie boj zaby :)
    Martw sie bardziej "smieciuchu" o siebie :)

    > W tym zawodzie zespół raczej nie toleruje ideologicznych zarozumialców.
    > Szczególnie *takich* zarozumialców.

    Hmm.. Byc moze :) Zwlaszcza gdy ten "ideologiczny zarozumialec" zyczy sobie
    minimum 10tys+ na rake :) Heh

    PS: Moze i jestem zarozumialcem, ale z ciebie wyszedl wlasnie klasyczny padalec :)
    Wykorzystywanie/nasmiewanie sie z czyjegos bezrobocia to dla mnie klasyczny
    przyklad "moralnego dna".
    Co do mego bezrobocia".
    Tak sie sklada, ze od ponad 6lat czekam na operacje wymiany stawu biodrowego,
    a nie stac mnie na ~35tys na prywatne "od zaraz" (zwlaszcza ze to bedzie *2 czyli
    ~60tys).
    W dodatku sa i inne przeciwskazania do operacji.
    Poniewaz nie ukrywam z reguly tej niedomogi przed potencjalnymi poracodawcami,
    oraz faktu, ze byc moze niedlugo bede mogl poracowac tylko zdalnie, wiec odzew
    ze strony polskich pracodawcow jest taki jak sie mozna spodziewac (choc nie powiem,
    sa chlubne wyjatki :).Nie pomaga takze moj kiepski bardzo angielski.
    Jednak o dziwo (mimo tych niedomogow) to glownie firmy zagraniczne sa wciaz
    zainteresowane.

    PS: Nie musisz sie juz tak starac :). Z padalcami z zasady nie rozmawiam.

    AK

    ---
    Avast.

  • 30. Data: 2015-11-14 19:30:39
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > Jakie cechy parlamentu trzeba podać sieci na wejście, aby taka sieć
    > w ogóle mogła zadziałać?

    A moze inaczej ?
    _CO_ bylo powodem ze ludzie w IIRP tak ja kochali, ze az oddawali
    za nia zycie choc "bida" i "rozwarstwienie spoleczne" _bylo jak cholera_?
    Co bylo powodem ze w IIRP ludzie bidni jak porzyslowiowa mysz koscielna
    czuli sie jednak szczesliwy i "u siebie" ?
    Moze nie wszytsko da sie zapisac scislym algorytmem, (czego np. dowodzi film
    Kieslowskiego) ?
    Moze ten parametr "decydujacy o zbieznosci" to wcale niekoniecznie stricte
    kasa/pieniadz?.
    Moze ten pieniadz/kasa powinien jednak podlegac jakiejs wyzszej idei/ideach.
    Tyczy to rowniez politykow (szczegolnie tych przez nas wybieranych).
    Moze trza wreszcie zwracac wieksza uwage na ogolnie pojete "morale"
    miast stricte "przydatnosc/predyspozycje zawodowe" ?

    PS: Moze to o czym ostatnio w Sejmie mowil Kornel Morawiecki to nie tylko
    takie "bajania staruszka w oblokach", ale.. ?

    AK

    ---
    Avast.