  • 31. Data: 2015-11-14 19:37:40
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Tylko kto ten socjalizm z zapałem budował. Pewno ruskie szpiony razem z ogonami
    widma. No proszę,
    > całkiem zgrabny workaround wyszedł. Moving on.

    Wiesz co ?
    Przez przypadek trafiles w sedno :)
    _Tak wlasnie bylo_ w PRL.
    Budowaly go "ruskie szpiony" + zaprzedane "ogony widma" !
    No lepiej bym tego nie ujał :) Naprawde.

    AK

    ---
    Avast.

  • 32. Data: 2015-11-14 19:48:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 19:15, AK wrote:
    > Ale jak wcale nie narzekam ! Skad ten wniosek ?
    > Spokojnie dotrwam do emerytury :) Nie boj zaby :)
    > Martw sie bardziej "smieciuchu" o siebie :)

    Nie jestem śmieciuchem, przynajmniej nie wydaje mi się. Ewentualnie
    zdefiniuj. Rzucanie obelgami mimo wszystko jest chamskie w każdym wieku
    nawet na usenecie.

    > Hmm.. Byc moze :) Zwlaszcza gdy ten "ideologiczny zarozumialec" zyczy sobie
    > minimum 10tys+ na rake :) Heh

    To zadnej wyjasnienie, bo 10k+ netto to typowa płaca dla programisty
    mającego szerokie pojęcie. Nie bardzo rozumiem co to miało by tłumaczyć.
    Znam przynajmniej 3 firmy w okolicy ktore tyle dają programistom C++,
    nawet bez szerokiego pojęcia, byle z doświadczeniem.

    > PS: Moze i jestem zarozumialcem, ale z ciebie wyszedl wlasnie klasyczny
    > padalec :)

    Zdefiniuj.

    > Wykorzystywanie/nasmiewanie sie z czyjegos bezrobocia to dla mnie klasyczny
    > przyklad "moralnego dna".

    Nikt się nie naśmiewa. Mam przykład praktyczny, kiedy w sasiedniej
    firmie zatrudniono doświadczonego programistę (55+) w nadziei że się
    czegoś naucza. Nauczyli się że są "pierdolonymi lewakami" i "tępymi
    hujami" oraz "kurwa co za pedał to napisał w Javie" i dwa dni później
    kolesia już nie było, jednogłośnie i stanowczo. Może i miał wiedzę, co
    wykazał na testach i rozmowie, ale miał też problem psychiczny który
    rozwalał zespół i projekt. W Twoim przypadku widzę że praktycznie przy
    każdej dyskusji obrzucasz ludzi gównem wyłacznie dlatego że sa młodsi.
    Nie przypuszczam abyś był inny w real life. Nie przypuszczam aby
    jakikolwiek zespół programistów chciał codziennie dowiadywać się że są
    gorsi bo młodsi. Wspólpraca wymaga zrozumienia. Przy pracy zdalnej też
    bo na 1000% twój manager bedzie młodszy. I niekoniecznie głupszy.

    PS. Nie, obecne pokolenie do którego czujesz taka pogardę nie jest winne
    tego że czekasz na implant.

    > Poniewaz nie ukrywam z reguly tej niedomogi przed potencjalnymi
    > poracodawcami,

    Trafiasz na złych pracodawców. Informatyk ma szerokie możliwosci zarówno
    pracy w zdalnej jak i konsultowania projektów. Konsultantów się ogolnie
    w PL zatrudnia. Jeśli mają szeroką wiedzę to i problemy zdrowotne nie są
    przeszkodą. Co mają powiedziec pracowcy którzy zatrudniają programistów
    z autyzmem i codziennie zmagają się z tym problemem w biurze?
    Najwidoczniej opłaca się mimo szkód w zespole. A autystyk może ich
    poczynić masę. Więc człowiek z kłopotami w poruszaniu się to żaden
    problem w porównaniu z innymi ciekawostkami w tym zawodzie. Obecnie jest
    taka dziura na rynku ze ssa się każdego byle potrafił wciskać klawisze.

    > oraz faktu, ze byc moze niedlugo bede mogl poracowac tylko zdalnie, wiec
    > odzew
    > ze strony polskich pracodawcow

    To nie szukaj w PL. Zdalna praca nie jest problemem jeśli zdejmiejsz to
    głupie ograniczenie.

    > sa chlubne wyjatki :).Nie pomaga takze moj kiepski bardzo angielski.

    Angielski ma być zrozumiały. Może być kiepski. Pochodzę z pokolenia
    któremu wciskano do łba rosyjski obowiązkowo (a co najbardziej śmieszne
    pracowałem zawodowo z grupą rosyjskojęzyczną) i nic mi nie zostało, nie
    używam. Mój angielski, szczególnie werbalny, jest kiepski w porównaniu z
    wieloma gimbusami. Nie przeszkadza mi to śpiewająco rozumieć
    dokumentacje techniczną i porozumiewać się z osobami z tej dziedziny w
    sposób bezproblemowy. Słaby angielski *nie* jest problemem w pracy
    zdalnej choćby z powodu takiego że 90% informatyków ma ten sam problem.
    Wiem bo czasem się komunikuje i np. niemcy są przeraźliwie kiepscy, do
    poziomu gdzie używają gramatyki niemieskiej i słow angielskich bełkocząc
    coś bez składu i ładu, zaś francuzi zaczynali dyskusję od tego czy nie
    lepiej po francusku. Ale daje radę i nikt nie ma z tego powodu problemów.

    > PS: Nie musisz sie juz tak starac :). Z padalcami z zasady nie rozmawiam.

    Zdefiniuj padalec. Jeśli jest to kazdy młodszy od Ciebie to sobie daruj.

  • 33. Data: 2015-11-14 19:57:51
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Nie jestem śmieciuchem, przynajmniej nie wydaje mi się. Ewentualnie zdefiniuj.
    Rzucanie obelgami
    > mimo wszystko jest chamskie w każdym wieku nawet na usenecie.

    1. Przeciez to metafora do Twojego "pokolenie smeiciowego" (70% na "smieciowkach:).
    2. Coz to jest w stosunku do chamstwa tyczacego mego bezrobocia ? :)

    > To zadnej wyjasnienie, bo 10k+ netto to typowa płaca dla programisty mającego
    szerokie pojęcie.

    Po pierwsze bzdurzysz. 10k na reke to nawet na Warszawe dzis nie jest malo.

    > Znam przynajmniej 3 firmy w okolicy ktore tyle dają programistom C++, nawet bez
    szerokiego
    > pojęcia, byle z doświadczeniem.

    Ja tez znam.
    Np. MG czy inne Cadence, no moze i Aldec (choic nie sadzę:))
    No to znajdz mi taka na mym Podkarpaciu "znawco" :)

    > Zdefiniuj.

    Ty :)

    > PS. Nie, obecne pokolenie do którego czujesz taka pogardę nie jest winne tego że
    czekasz na
    > implant.

    Hehe . Ty jednak jestes zdecydowanie glupszy niz myslalem :))

    PS: Daj sobie juz chlopie siana i nie odpisuj :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 34. Data: 2015-11-14 20:12:18
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 7:30:52 PM UTC+1, AK wrote:

    > A moze inaczej ?
    Czemu nie.

    > _CO_ bylo powodem ze ludzie w IIRP tak ja kochali, ze az oddawali
    > za nia zycie choc "bida" i "rozwarstwienie spoleczne" _bylo jak cholera_?
    Nie wiem, to raczej ja pytam.

    > Co bylo powodem ze w IIRP ludzie bidni jak porzyslowiowa mysz koscielna
    > czuli sie jednak szczesliwy i "u siebie" ?
    Nie wiem czy bardziej nie marzyli o wyjeździe do hameryki.

    > Moze nie wszytsko da sie zapisac scislym algorytmem, (czego np. dowodzi film
    Kieslowskiego) ?
    Na pewno masz rację, więc chociaż heurystycznym algorytmem - o ile można
    napisać że algorytm jest heurystyczny.

    > Moze ten parametr "decydujacy o zbieznosci" to wcale niekoniecznie stricte
    kasa/pieniadz?.
    Tak, na wyjście sieci można podać ogólne zadowolenie, nie tylko kasę.

    > Moze ten pieniadz/kasa powinien jednak podlegac jakiejs wyzszej idei/ideach.
    Myślę że powinien.

    > Tyczy to rowniez politykow (szczegolnie tych przez nas wybieranych).
    > Moze trza wreszcie zwracac wieksza uwage na ogolnie pojete "morale"
    > miast stricte "przydatnosc/predyspozycje zawodowe" ?
    No właśnie chciałbym zobaczyć jakim cechom jakie wagi przypisałaby sztuczna
    sieć neuronowa.

    > PS: Moze to o czym ostatnio w Sejmie mowil Kornel Morawiecki to nie tylko
    > takie "bajania staruszka w oblokach", ale.. ?
    Nie słyszałem, domyślam się, że mówił o istotnej roli moralności - osobiście
    myślę że to jest podstawa. Ale i tak bym wolał zobaczyć wagę jaką sieć
    przypisuje moralności, a nie polegać na swoich wyobrażeniach :)

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2015-11-14 20:43:08
    Temat: Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > w poczcie o2.pl przy wysyłaniu załączników pojawia sie pasek postępu
    > wysyłania... jak coś takiego zrobić? zupełnie nie mam pomysłu jak za coś
    > takiego się zabrać? może Ktoś tu (spoza koalicji po/eu) pomoże?

    powiem Wam tylko,że tworzę miejsce w którym w założeniach wspólna europa
    zostanie totalnie skompromitowana...
    jakby Ktoś chciał napisać coś nieprzychylnego europie to jest już gdzie...
    http://dupostrzelcommowimynie.eu/
    także zapraszam...

  • 36. Data: 2015-11-14 21:17:51
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-14 o 19:30, AK pisze:

    > A moze inaczej ?
    > _CO_ bylo powodem ze ludzie w IIRP tak ja kochali, ze az oddawali
    > za nia zycie choc "bida" i "rozwarstwienie spoleczne" _bylo jak cholera_?

    Może wojna?

    > Co bylo powodem ze w IIRP ludzie bidni jak porzyslowiowa mysz koscielna
    > czuli sie jednak szczesliwy i "u siebie" ?

    Twoje urojenia.
    Doucz się. Przeczytaj jakiś podręcznik do historii.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2015-11-14 21:23:38
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-14 o 18:26, AK pisze:

    > O ! Palikociarz !

    O! Czyli jednak masz urojenia!

    > Na mily Bog, juz myslalem, zescie calkiem wymarli :)
    > Jak fajnie, ze przypadkowo odkrylem (fakt ze ledwo rzężący,
    > ale jednak wciaz zyjacy) okaz! :) (dbaj o siebie chlopie, w archeo/zoo
    > cena 1kg Palikociarza wziac zwyzkuje !:)

    W kontekście tego, że z fałszywej tezy wyciągnąłeś fałszywe wnioski
    uznam, że to dalszy ciąg twoich urojeń.

    > PS: Dla mnie 10% znaleznego ! (pkt.3 par45 KPA..:P)

    10% z zera daje zero.
    Nie byłem pewien czy dasz radę sam obliczyć, w twoim wieku...
    Przykro mi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2015-11-14 21:40:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 19:57, AK wrote:
    > Po pierwsze bzdurzysz. 10k na reke to nawet na Warszawe dzis nie jest malo.

    Dziwne. Przynajmniej 2 firmy mają taka ofertę na stałe (C++) w okolicy,
    choć oczywiście wymagają doświadczenia i wiedzy. Ktoś kiedys nazwał
    Górny Śląsk "śmierdzącym zadupiem z górnikami i familokami". Częściowo
    słusznie ale jak widać nie do końca. Choć przypuszczam że Wrocław byłby
    bardziej hojny.

    > No to znajdz mi taka na mym Podkarpaciu "znawco" :)

    Po co się było przeprowadzać? Rozumiem powody życiowe. Jeśli świadomie
    dla przyjemności to nie masz prawa narzekać na sytuację. Sam bym
    zamieszkał w puszczy, ale jeść trzeba.

    PS. Firm w okolicy z taką płaca jest więcej tylko trzeba aktywnie
    szukać. Moze nie wszystkie interesujące (np. gówniane bazy danych albo
    poprawianie po hindusach czy deadline na przedwczoraj i scrumowanie
    agila) ale jak komuś nie przeszkadza babranie się w g... to można
    znaleźć więcej niż 10k netto. Nie mam gęstej siatki szpiegów ale obecna
    sytuacja na rynku jest kłopotliwa dla pracodawców i to widać po ofertach
    i fizycznych zarobkach.

    > Ty :)

    To kiepska definicja. Jak widać to tylko nędzna obelga.

    > Hehe . Ty jednak jestes zdecydowanie glupszy niz myslalem :))

    Wielu tak myśli. Daje mi to często przewagę.

    > PS: Daj sobie juz chlopie siana i nie odpisuj :)

    Usenet byłby nudny bez trollingu. Ponadto czasem trzeba spuścić
    powietrze z czyjegoś ego.

  • 39. Data: 2015-11-14 23:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl ...

    > Wykształcony(?), programista

    Programista ktoremu avast jakies gówniane uwagi do postów dopisuje - bez
    zartów...

  • 40. Data: 2015-11-15 02:56:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > Znam przynajmniej 3 firmy w okolicy ktore tyle dają programistom C++,
    > nawet bez szerokiego pojęcia, byle z doświadczeniem.

    Gdzie jest ta okolica?
    Bo jak narazie to wszyscy mi 3+ proponują.
    pracy nie szukam. tak z ciekawosci czasami pytam.

> [...]
    > gorsi bo młodsi. Wspólpraca wymaga zrozumienia. Przy pracy zdalnej też
    > bo na 1000% twój manager bedzie młodszy. I niekoniecznie głupszy.

    Dostalismy kiedys "z polecenia" córkę szefa szefa.
    Rozpierdzieliła mi zespół ludzi w ciągu 2 tygodni.

    > Obecnie jest
    > taka dziura na rynku ze ssa się każdego byle potrafił wciskać klawisze.

    Serio?
    Ja mam odwrotne doświadczenie. Indie biorą wszystko.
    Nie ma szans z nimi konkurować cenowo.

    > To nie szukaj w PL. Zdalna praca nie jest problemem jeśli zdejmiejsz to
    > głupie ograniczenie.

    jak wyzej.
    kiepsko płatna, jak chcesz dorabiac jako freelancer.
    Chyba, że znajdziesz stałą zdalną pracę.
    Ale tą też stracisz w jednej chwili jeśli ktoś postawi koszty jako
    priorytet.
    Przynajmnie z mojej perspektywy tak to widac.

> [...]
    > coś bez składu i ładu, zaś francuzi zaczynali dyskusję od tego czy nie
    > lepiej po francusku. Ale daje radę i nikt nie ma z tego powodu problemów.

    i tak i nie.
    Mam doświadczenie z różnymi zakątkami świata.
    Moim zdaniem Niemcy mówią świetnie po angielsku. Nie wiem jak
    informatycy, ale ludzie na poziomie head of department mają angielski
    nienaganny.
    Francuzi są ok pod wzgledem gramatycznym, ale mają trudny do zrozumienia
    akcent.
    W nastepnej kolejności są Indie.
    Najgorzej pod względem znajomości angielskiego wypadła mi Japonia.
    Tak mniej wiecej jak Polska 20 lat temu.
    Część w ogóle, cześć kiepsko i tylko co niektorzy dobrze.

    Przy czym nie z informatykami rozmawiam.

    Jeśli chodzi o jakość angielskiego to na poziomie informatyk -
    informatyk można sobie gadać jak się chce
    Ale strasznie kiepsko to wygląda jeśli informatyk dzwoni do klienta i duka.