    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 16 May 2017 11:54:52 -0700 (PDT)
    <ofa08f$2ar$1@node2.news.atman.pl> <ofa18j$lcl$1@node1.news.atman.pl>
    <ofeimp$6o3$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <off24u$ruh$1@node2.news.atman.pl> <off29o$ruh$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: [OT] Szacowanie czasu realizacji zadań
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 16:28:09 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU napisał:
    > proponuję przenieść dyskusję o europie na moją stronę o europie
    > http://dupostrzelcommowimynie.eu/ - tam można pokazać jakim to się jest
    > euro-komandosem... na dniach odpalę tam forum, bo widzę, że temat
    > ciekawy i pewno idealistów europejskich zaciekawi...
    >
    > zacznę ja: podobno niemieccy liderzy łykają naszych programistów...

    twoje idee sa ciekawe aczkolwiek trudne do pojecia, jakby co na mnie jednak tu na
    grupie mozesz chyba liczyc bo podoba mi sie twoje pisanie (malo moze przedmiotowe,
    ale ciekawe i wydaje sie byc w dobrym stylu)

    co do europy to mi sie wydaje ze wlasnie od europy moglbys oczekiwac jakiegos
    programu pozytywnego bardziej niz od kogokolwiek innego.. sam jestem raczej
    proeuropejczykiem aczkolwiek nie zamieszanym w zadne dziwne intrygi o jakich piszesz

    tych systemow o jakich piszesz chyba raczej po prostu nie ma, warto zwrocic tez uwage
    ze systemy moga byc negatywne (np jakies uklady znajomosci albo uklady beznadziej i
    krycia dup tym ktorym nie powinno sie kryc tepych dóóp itd)
    ale moga tez byc pozytywne (np oferujace mozliwosci) z tego co wiem w naszym
    spoleczenstwie mamy zapewne mix jednych i drugich