  • Data: 2015-09-30 00:11:05
    Temat: Re: [OT] Tumanisci
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Nie wiem w jaki sposób oceni, ale zapewne koleżka po politechnice
    > specjalizujący się np. we wspomnianej teorii obwodów nie zrobi tego
    > lepiej.:-D

    Z duzym prawdopodobienstwem zrobi to lepiej, bo po prostu umysl ścisly
    raczej nie da sobie wcisnac kitu o koniecznosci ksztalcenia 200
    specjalistow rocznie od albanskiego prawa. Do ministra tumanisty
    przyjdzie kolega tumanista i razem uradza program nauczania tak, zeby
    zaden tumanista bezrobotny nie byl.
    Umysl scisly wie, ze jesli nie zmienia sie parametrow eksperymentu, to
    rezultat bedzie zawsze jednakowy, tumanista tego nie wie i popelnia te
    same bledy oczekujac lepszych rezultatow. Aby przykryc swoja glupote
    uwaza "technicznych" za gorszych.
    Efekt z dzisiaj: Odkryto wode na Marsie. Jedzie wiec dziennikarz
    wyjatkowy tumanista z TVNu do goscia z planetarium w Toruniu i pyta jak
    odkryto wode na Marsie. Sluchac uwazniej zaczalem, bo bylem ciekaw, czy
    to jakas spektroskopia, radar, jakas inna metoda. A co slysze? Ze ten
    sztuczny satelita Marsa (tu zblizenie na model owej sondy wykonany z
    pomalowanych obudow by Kradex z otworami wentylacyjnymi do chlodzenia
    przez przeplywajaca proznie;-)) no wiec ten satelita, to on ma taka
    antene, ktora sluzy do komunikacji z Ziemia, a za ta antena jest
    komputer. No super, uzyskalem wyczerpujaca wiedze, wyczerpala mnie tak
    bardzo, ze nie mam sily sie zastanawiac, czy ten gosc z planetarium to
    byl tak samo durny jak dziennikarz, czy tylko znizyl sie do jego poziomu
    i widzow tego kanalu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa