  • Data: 2015-09-30 02:52:01
    Temat: Re: [OT] Tumanisci
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:muf254$jid$1@srv.chmurka.net...
    > pomalowanych obudow by Kradex z otworami wentylacyjnymi do chlodzenia
    > przez przeplywajaca proznie;-)) no wiec ten satelita, to on ma taka

    Nie wiedzialeś? Przecież to zero bezwzględne :)) Czyli zimne, więc chłodzi
    :-))

    > antene, ktora sluzy do komunikacji z Ziemia, a za ta antena jest komputer.
    > No super, uzyskalem wyczerpujaca wiedze, wyczerpala mnie tak bardzo, ze
    > nie mam sily sie zastanawiac, czy ten gosc z planetarium to byl tak samo
    > durny jak dziennikarz, czy tylko znizyl sie do jego poziomu i widzow tego
    > kanalu.

    Czyli ponownie przeproszę za swój francuski, widać, że Pan Naukowy, choć
    sobie popierdolił, to się nie naruchał...
    Pachnie mi to jednak szkolną modą, gdzie za moich czasow odnosiłem wrażenie,
    że bardziej się liczy ile powiesz, niż co powiesz.
    Ja też liczę w takich sprawach na badanie spektrum, czy może próbę
    wzbudzania materii połową częstotliwości własnej i badanie reakcji, czy może
    przewodnictwo badane znowu wzbudzaniem czegoś w jakiś sposób.
    A teraz dodatkowo mi się przypomniało jak w roku OIDP 2000, jak miałem
    szkolenie związane z uprawnieniami elektrycznymi "E", jak było o różnicówce,
    zadałem prowadzącemu proste pytanie, mające raczej potwierdzić, czy słusznie
    domyślam się pewnej reakcji bezpiecznika i "podpiąłem" opornik o, między tym
    punktem i tym drugim... oo, tym właśnie. Oczy w 5 PLN i ani be, ani me...
    Był bardzo podobny do Michnikowskiego, aktora.
    Oczywiście, wiedziałem, że bezpiecznik wypalantuje, potrzebowałem jedynie
    potwierdzenia od "mentora". Uczył Marcin Marcina... Czy tylko na moim
    kursie?
    To już wolę zaryzykować pieprznięcie 5 razy przez prąd i na pewno wiedzieć,
    że jak złapię za te dwa przewody, to nie pojadę jak tramwaj, lecz na tamten
    świat.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048