  • Data: 2011-05-23 21:48:04
    Temat: Re: [OT] Wydawnictwa Naukowo-Techniczne - koniec?
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 May 2011 06:29:21 +0200 Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    > Szkoda, ale wydawnictwo bardzo mocno pracowalo nad tym, aby
    > doprowadzic do swojego upadku.
    >
    > Mieli w reku swietne licencje, a mimo to wydawali ksiazki, jakby
    > dziala im sie straszna krzywda, ze je w ogole wznawiaja. Pare lat temu
    > pytalem o Cormena (klasyk przeciez), to mi odpisali, ze wznowien nie
    > bedzie juz.
    >
    > Srednio jak piekarz, ktory uwaza, ze skoro raz juz raz wypiekl chleb,
    > to po co wiecej.

    Cormena i tak wznawiali 5 razy (ostatnio w 2007), więc nie jest źle. Ale
    ogólnie to polityka wznawiania we wszystkich wydawnictwach jest
    koszmarna, książki wydane kilka lat wcześniej są często nie do
    zdobycia, czasem nawet serwisy aukcyjne nie pomagają.

    Helion oferuje druk na żądanie, jednak nie dla wszystkich pozycji.

    w.